Gå til innhold

MMORPG som ikke er utstyrbasert?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Darkfall virker lovende, bare det klarer å holde beina på bakken. Gjengen bak er entusiastiske nok til at jeg lar meg rive med. Virker som et steg tilbake i riktig retning.

Skrevet

Som nevnt Darkfail og Age of Conan har litt mer fokus på skills en gear, selv om dem vist skal gi litt mer fokus på gear fremover leste jeg.

Men det er vel dem eneste tror jeg?

Men om vi tar fks WoW som folk flest spiller så er det nok av idioter som har bra gear men som suger til å spille faktisk, en skal ikke dra alle over en kam.

Skrevet (endret)

Guildwars. Mange som ikke regner det som ett mmorpg, men jeg synes det er nesten det i hvertfall.

Gratis og spille er det og.

Utstyr har null og niks og si utenom kosmetisk.

(bare det er max dmg da. men ellers har det veldigliteog si. i pvp kan du lage det utstyret du har lyst på)

Personlig har jeg hadd mye moro med det i de siste årene.

Men nå bruker jeg det bare for litt kvikk pvp nå og da. Ingen andre mmorpg har så bra pvp (jeg har vel prøvd alle utenom darkfall. Ett spill du ikke får lovt til og kjøpe engang uten og stå i kø. nei takk..)

Endret av petrus
Skrevet (endret)
Guild Wars er da utstyrsbasert er det ikke det?

Oppgradering av gear og våpen osv.?

I veldig liten grad.. Utstyret betyr veldig lite da det ikke er så stor forskjell på det ene eller det andre.

Endret av Bjohansen
Skrevet

Som andre sier er Guild Wars svært lite utstyrsbasert. Får lett tak i et max dmg våpen med common skin til småpenger. Skal du derimot ha maxdmg våpen med rareskin kan det fort koste skjorta. Guild Wars har også det beste skillsystemet jeg har prøvd til dags dato. Dessverre er verden for instancert, og ikke mye endgame å skryte av, men PvPen er fantastisk bra.

Skrevet

Chronicles of Spellborn, nuff said

Der er det hvertfall slik at både utstyr og våpen ikke har noen form for stats, bare skills som tilsier om du vinner kampen eller ikke.

Det er en trial hvor du kan spille opp til lvl 7.9, og hvis du liker det, oppgradere det til regular account ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...