Gå til innhold

Hvor får man tak i "Xbox 360™ Wireless Gaming Receiver for Windows"?


LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har prøvd å få tak i en sånn selv, ser helt umulig ut. Bestilte fra platekompaniet for noen mnd siden, men ikke hørt noe, og nå har de fjernet produktet fra nettsiden.. Hørt på elkjøp,game,ebgames osv osv uten hell og. På game hadde de riktignok en stk kontroller + adapter liggende på bakrommet, men var så dum at jeg ikke kjøpte. Trengte bare adapteren..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jargh! Finner den ikke på nett heller. Hva skjedde?

 

Ringte Xbox-kundeservice i dag. De forsto ikke hvorfor Receiveren hadde forsvunnet fra markedet, produktet produseres enda. De hadde allikevel ikke noe med salg og distribusjon å gjøre - det var opp til de individuelle forhandlerne.

 

Da var det utenlandske nettsteder igjen. Ikke så smertefritt det heller. Amazon sender ikke denne varen til Norge. Heller ikke Gamestop. Andre igjen sender, men da er prisen inkl. shipping altfor høy.

 

The quest continues.

Endret av Carnil
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

jeg veit at du sa at du helst ville handle over disk, og det skjønner jeg godt.

men om du handler her er det gratis frakt til norge, eneste er kanskje at du må betale toll om det du handler kommer på over 200 kroner. bestillingen kan ta litt tid men ihvertfall så har du dette alternativet. du betaler med visa, og eneste du trenger betale er prisen som står(omtrent 75 kroner).

jeg bestilte en gang ett headset til xboxen for 40 kroner og det var det eneste jeg trengte å betale, kan ikke klage på kvaliteten heller :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...