Gå til innhold

Fuel tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gleder meg, det jeg kinda håper på er at det blir friheten til midnight club med landskap som i fallout. Å så ser alle trailerne og SS'ene digge ut. gleder meg!

Er vel i morgen det kommer ut...

Endret av slim91
Skrevet (endret)

Eg gleder meg veldig til dette spillet! Men dette hadde vært det ultimate bilspillet hvis det hadde vært splitscreen! Tenk dere, kjøre 16.000 km2 med ein venn! :D

Endret av Grotlo_94
Skrevet
Liten liste med ting jeg kunne likt å hatt i et sånt spill.

*Små byer plasert her og der med inbyggere som livnærer seg på adrenalin junkiene.

(*Sykehus)

(*kjøp og salg av kjøretøy)

(*Kjøp av deler til kjøretøya)

(*Hus og garasjer) (Maks plass til 1 kjøretøy i første skuret ditt og ettervert som du handler garage eller hus får du mer plass til flere kjøretøy.)

(*Klær. Vil gjerne være one of a kind online)

*Muligheter for å lakke og lage dine egne dekaler

*Starte egne gjenger som kjører mot andre og arrangerer løp/ligaer.

*Kjøp og salg av biler online

*Gjerne at du starter med å kjøpe et kjøretøy som er mer beregnet som et framkomstmiddel til og fra byene i hovedsak på veiene som du ettervert bygger opp til et litt mer offroad lignendes dyr.

*Muligheter for å snappe opp sponsorer etterhvert BARE for å tjene mer penger

Du vil med andre ord ha en off-road-versjon av Test Drive Unlimited. Nå er det jo for så vidt mulig å dra en hvilken som helst bil langt ut i terrenget i det spillet også, men det er ikke akkurat det som er meninga. ;)

Håper Fuel holder på noe av den gode kjørefølelsen i Dirt og Grid, med passelig halvrealistisk fysikk og morsomme kjøreegenskaper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...