Gå til innhold

Spillfartøyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du nevner j10, men viser istedet et helikopter uten å nevne navnet på det Oo

Uansett - angående poll vil jeg, før jeg vil lage en sådan, ha en god dose fartøyer først. Ellers er jeg redd langt ifra alle vil bli fornøyd over mangelen på sin favoritt :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tar du å legger det som er nevnt i en liste i Førstepost da? :)

Kunne vært greit å vite hva som har vært sagt osv.

Endret av Nesumar
Skrevet

Uansett - angående poll vil jeg, før jeg vil lage en sådan, ha en god dose fartøyer først. Ellers er jeg redd langt ifra alle vil bli fornøyd over mangelen på sin favoritt :p

Prøv du å skriv APACHE helicopter

Heter på spillet Cobra tror jeg :) I virkeligheten skyter det hellfire raketter som koster ****mye per stykk :)

Skrevet

Heter på spillet Cobra tror jeg :) I virkeligheten skyter det hellfire raketter som koster ****mye per stykk :)

det helicopteret som var avbildet der er et Cobra.

Apache er ganske anderledes, og ja, det bruker Hellfire raketter.

Skrevet (endret)

Brumak fra Gears of War 2

I en Brumak er man udødelig fordi den tåler helt utrolig mye. Av våpen har den noen kraftige raketter i tillegg til doble maskingevær som er mer dødelige enn noe mennesker noensinne har laget.

Skjul
gears-of-war-brumak.jpg

Ship of the Line fra Sid Meier's Pirates

Jeg husker ennå den dagen jeg fikk tak i et Ship of the Line. Dette er de sykeste skipene du får tak i, og jeg var den eneste piraten i hele karibien som hadde et. De er enorme, og har 48 kanoner og plass til opptil 450 ombord. I tillegg til å være det farligste kampskipet med desidert flest kanoner er den meget rask og utmanøvrerer alle trege galleoner.

Skjul
thmb_frigatesline.jpg

Vulture fra Halo Wars

Disse enorme kampflyene er dyre, men når man først får tak i en har man et fartøy som sprer frykt på slagmarken. Den hamrer gjennom hva som helst med 4 maskingevær, og kan ødelegge en base på egenhånd hvis den tar i bruk raketter som skytes ut fra luke lenger bak.

Skjul
UNSC_vulture-1.jpg
Endret av drugiS
Skrevet

det helicopteret som var avbildet der er et Cobra.

Apache er ganske anderledes, og ja, det bruker Hellfire raketter.

de ligner :rolleyes:

Skrevet (endret)

Men ikke så mye at du skal ta feil mellom dem, med mindre man har bare sett det ene helikopteret en-to ganger.

BTW: Maurader tanken (oppgradert) fra CNC Generals er genial.

HeavyTanks.jpg

Bortsett fra to to folkene oppå den ene så er den helt lik som i orginalen.

Denne viser en u oppgrqder og en oppgradert tank.

Endret av Chris93
Skrevet (endret)

Men ikke så mye at du skal ta feil mellom dem, med mindre man har bare sett det ene helikopteret en-to ganger.

BTW: Maurader tanken (oppgradert) fra CNC Generals er genial.

HeavyTanks.jpg

Bortsett fra to to folkene oppå den ene så er den helt lik som i orginalen.

Denne viser en u oppgrqder og en oppgradert tank.

<_<

Jeg lo :lol:

Og for å ikke gå helt off-topic:

vertibird1.jpg

Fallout 3 Vertibird :)

Endret av Vaine
Skrevet

Jeg vil nominere clank fra rachet og clank

Joda han er et framkomst middel han og! Kanskje ikke i like stor grad so mye annet men still!

planetkortogvj9.png

Skrevet (endret)

Jeg for min del har lagt min elsk på Shadowmere fra Oblivion, bare å ri med den over hele Cyrodiil er epic.

horses_shadowmere.jpg

Glemte å nevne unicorn ifra samme spill, selv om Shadowmere er best (ifølge meg) er unicorn bare et så fint easter egg^^

unicorn.jpg

Endret av Hockax
Skrevet
Liker trallen i Banjo & Kazooie: Nuts n bolts.

850687-vlcsnap_00053_large.png

Er fantastisk å kjøre og kan komme seg rundt i ethvert terreng. Også har den et laservåpen :p

Så enig, så enig. Den er bare for genial :D

Skrevet

FAGGIO

Ingenting slår å ta en kveldstur i Vice City's bakgater med polititet i hælene, mens du synger med på "Billie Jean" som går på radioen og sola senker seg i horisonten.

Idyll.

Faggio.png

• 4 uker senere...
Skrevet

Må vel nevne Reavers fra Gears of War 2, kjøretøy og kjøretøy, likevel et veldig allsidig fartøy, ikke bare er det en enormt raskt flyvefartøy, men den kan raskt lande og fungere som et bakkevåpengears_reaver.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...