Gå til innhold

"Gratis" spill fra Gamezone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte Settlers IV og Europa Universalis 3, pluss en D&D-bok som jeg allikevel hadde tenkt å kjøpe (liker å støtte opp om gode tilbud som dette. Min måte å si takk på).

 

Skal ikke uttale meg om Settlers, men EU3 har ihvertfall fått svært god kritikk og skal være et veldig bra spill.

Lenke til kommentar
Nå var det i grunnen bare titler jeg har ingen interesse av, men kudos for å ta en ny måte å lure kundene til å tømme lageret deres for å fylle opp med spill de selger dyrere og tjener mer penger på senere :p

 

Er vel heller vinn vinn. Noen heldige sjeler får EU3+Prey for kosten va porto, butikken får ryddet lageret for noen støvsamlere.

Lenke til kommentar

bleh, sjekket det her i går og da hadde de over 100stk på lager av hver, nå er det igjen 3 spill som ikke vekker store interresen. Trodde det skulle ta lenger tid før det ble utsolgt så orka ikke å bestille der og da. jajamenmen, de hadde nok bare vært støvsamlere hos meg også :)

Lenke til kommentar
Nå var det i grunnen bare titler jeg har ingen interesse av, men kudos for å ta en ny måte å lure kundene til å tømme lageret deres for å fylle opp med spill de selger dyrere og tjener mer penger på senere :p

 

Er vel heller vinn vinn. Noen heldige sjeler får EU3+Prey for kosten va porto, butikken får ryddet lageret for noen støvsamlere.

tja. støv samlere? trur virkelig ikke de har hatt 100+ av de titelene på lager over lengre tid. antar de har kjøpt de inn til 10-15 kr og tatt tapet for å få "gratis" markedføring på diverse forum ala dette. om ca 10% av kundene plukker med seg noe annet, eller blir fornøyd med kjapp behandling/levering så de kommer tilbake så tjener gamezone lett inn tapet :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...