Gå til innhold

Vil denne Macbook Pro'en dra WoW ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med en mac kan man ikke ha mer en 1 WoW.exe kjørene samtidig hvis du installerer Mac versjonen, vet ikke hva man kan hvis man installerer/kjører med Windows emulator. En jeg kjenner spilte WoW på en Mac en stund, sånn gameplay messig går det helt fint.

Lenke til kommentar

Hmm, det er ganske dyrt å kjøpe 4 GB RAM til Macbook pro'en fra applestore :p

Det funker like bra å kjøpe fra f.eks www.mpx.no ? Tenkte på 2 av disse her, slik at jeg fikk 4 GB RAM: :http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d73805&plid=73805

Lenke til kommentar
Hmm, det er ganske dyrt å kjøpe 4 GB RAM til Macbook pro'en fra applestore :p

Nei, faktisk ikke. De nye MacBookene og MacBook Pro bruker DDR3 ram, som er både raskere og dyrere enn DDR2 (som du linker til). Skal man lete etter 4GB DDR3 minne ser fan fort at Apple sine priser er helt kurante.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Det virker som om du skal kjøpe deg macbook pro for å spille wow. Da gjør du en stor feil. Denne laptopten er ganske dyr. Om du skulle bestemme deg for å kjøpe macbook pro så bør det ligge andre grunner bak enn akkurat wow.

 

Den fungerer bra til å spille med, men den er overhodet ikke verdt prisen om du er ute etter å spille wow med. Da finnes det uhyre mange andre bedre utvalg av pcer til å spille på til en hyggeligere pris.

Lenke til kommentar
Skal jo egentlig ikke sååå bra PC til for å kjøre WoW...

 

Tror det er større grunn at Servern eller Internetttilkoblingen feiler deg, enn PCen.

 

Tja, spørs vel om du skal kjøre WotLK, TBC eller kun classic? Men trenger nok ikke noe 15k pc nei.

Og spørs om du har et "krav" om 60+ fps hele tiden etc.

 

 

Til trådstarter:

For meg er Mac en arbeidsmaskin, aldri en gamer. :rolleyes:

Endret av Johnandre93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...