Gå til innhold

Social Club Problemer


Anbefalte innlegg

Jeg må registrere meg på Sosial Club for å få det meste ut av spillet GTA5 på pc (slik jeg har forstått'). Har derfor laget bruker på hjemme siden, men når jeg starter spillet og skal logge på social club får jeg menlding om at "your account is not validated". Det er den for har brukt linken som bekrefter "validation done" . Jeg har også bedt om glemt passord og det får jeg ??, med andre ord er kontoen oppe å går men jeg får ikke logget inn pga et overliggendet validerings system tror jeg ikke har det?.

 

Sent ticket til Rockstar men det tar tid som forventet.

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må registrere meg på Sosial Club for å få det meste ut av spillet GTA5 på pc (slik jeg har forstått'). Har derfor laget bruker på hjemme siden, men når jeg starter spillet og skal logge på social club får jeg menlding om at "your account is not validated". Det er den for har brukt linken som bekrefter "validation done" . Jeg har også bedt om glemt passord og det får jeg ??, med andre ord er kontoen oppe å går men jeg får ikke logget inn pga et overliggendet validerings system tror jeg ikke har det?.

 

Sent ticket til Rockstar men det tar tid som forventet.

 

Jeg fikk opp det samme, og hvis jeg husker rett, så er det fordi du ikke har skrevet inn aktiviseringskoden. Finn folderen der du installerte spillet og start opp GTAIV.exe, og da skal du få skrevet inn denne koden.

Lenke til kommentar

Emnetittelen er ikke beskrivende nok

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for posten, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret.

 

 

Rapporter tråden når dette er gjort slik at den moderator kan fjerne denne meldingen.

Lenke til kommentar

Er du ikke i overkant sær\pirkete nå moderator?. Jeg forklarer problemet kort og greit samt hvilket spill jeg sliter med, hverken jeg eller de jeg har vist tråden ser noe galt i emne valget. Om ikke du alleredet har rettet det til noe annet...

 

GTA4, social Club Problemer
Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...