Gå til innhold

Savner du Master Chief?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jajajajjajajjajajajajjajajjajajajjaa!!!! Blir så glad hver gang jeg leser om Master Chief! Vil se og spille mer med han! :D Gleder meg allerede til Halo 4 :)

Endret av Iceman™
Skrevet

Spartan Master Chief Petty Officer John-117, I can't wait to see you again! You're the man!

(Langt navn/tittel han har foresten)

Skrevet

YEAH!

Håper de severer et spill med glimrende grafikk samtidig som vi får en spennende og engasjerende historie.

Når det gjelder multiplayer er ikke den akkurat flawless(H3), så jeg håper bungie tar seg all den tid de trenger og leverer tidenes beste multiplayer.

Skrevet

Savner John. Ja. Er derfor jeg jevnlig koser med med Combat Evolved. Er så mange perioder det bare er Chief og Cortana, og da vet du at det er enten eller.. :love:

Skrevet (endret)

1. Skulle ikke studioet legges ned?

2. Siden Bungie ikke eies av MS, kanskje Halo 4, ikke ODST, kommer 4'ern kanskje til PS3'en.

Endret av HardC0re Gamer 1997
Skrevet

Haha, HCG, det kan ikke skje. Jeg mener; det er ikke mulig. "Halo" navnet eies ene og alene av Microsoft, og MS har også førsteretten på alle fremtidige prosjekt fra Bungie. :)

Skrevet
MS har også førsteretten på alle fremtidige prosjekt fra Bungie. :)

Med andre ord kan man vel si at de eier navnet Halo, for ikke snakk om at de noengang kommer til å gi fra seg et spill i den serien.

Skrevet (endret)

Det skjer ikke. Vil du spille Halo spill må du enten skaffe deg en Xbox 360 eller vente til de blir tilgjengelige på PC.

Edit: @Lakus; jeg sier vel ganske tydelig at MS eier Halo navnet? Det var jo først og fremst derfor de kjøpte Bungie. :)

Endret av Laland
Skrevet

Alien Kid. Måtte bare :p

Men som sagt så tror jeg nok du skal se langt etter noe Halo på annet enn Xbox og PC. Som Laland sier så er Halo grunnen til at Microsoft kjøpte opp Bungie for 10 år siden. Det jeg lurer på er hvilken vinkling og tidsramme det eventuelle spillet vil få/har. Håper det er mens det ble fremdeles fantes Spartanere. Kjempe sammen med en fire-fem andre Spartanere i visse oppdrag hadde vært konge.

Skrevet

Litt komisk at du tror at Bungie skal legges ned når de for ett år siden slapp et spill som solgte for over 1 mrd den første uka ^_^

Gleder meg til fortsettelsen og håper vi får se en multiplayer som danker ut det aller meste, skal ikke så mye til btw...... Halo 3 har jo den beste MP IMO <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...