Gå til innhold

Project Reality


Anbefalte innlegg

Roger

 

da kan du bare kopiere en BF2 snarvei og gå på egenskaper:

Mål: "C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +modPath mods/pr +menu 1 +fullscreen 1

Start i: "C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield 2"

 

Det skulle være det ;)

 

OBS: finn ut om Battlefield ligger i programfiler eller om det ligger et annet sted vis du ikke er så datakjent kan være du har den et annet sted.

Takker så meget! Nå funka det! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må jo si meg enig der, men er også mye sosialt når du har en gjeng du spiller med som du snakker med over voipe/nå også noe kalt Mumble. Ikke at det er den eneste gangen jeg snakke rmed folk, men i vanlig BF2 kjenner du jo ikke noen av dem du spiller med du kan spille flere runder med dem og du har ikke engang sagt hei, men blir litt annerledes når du spilller PR ettersom du blir tvunget på en måte til å samarbeide.

 

et pluss er jo at det kan hende norske forsvar/norske ISAF styrker blir en spillbar faction da.

 

http://www.realitymod.com/forum/f275-norwegian-forces-mod/

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar
denderre pren din suger, eg testa den ut og fekk ikkje gjort ein drit, det var ingen som spilte, spillinga var berre kjedleg o.s.v

 

Ikke alle som takler det vet du. Kreves en viss IQ :lol: /Ironi

 

Som sagt er du vant til prone spamming bf2 arcade mode er ikke PR for deg, ikke for å være blærete, men ikke alle spill passer for alle og det passet ikke for deg. Men det betyr ikke at PR suger, jeg personlig mener at slik PR var i 0.5-0.6 skulle BF2 vært ifra starten, du kan gå lonewolf, men du gjør det bedre med andre. Fly gjør faktisk CAS oppdrag eller at folk faktisk flyr helikopter transport og ikke bare hopper inn i et fly for å gjøre HALO jump.

 

Akkurat som at jeg ikke liker ARMA på grunn av kontrollene betyr ikke det at ARMA suger fordi den gjør det den skal bra, akkurat som PR gjør hva PR skal, nemlig gi deg en morsom, men et realistisk og teamwork orientert gameplay der du slipper mye av den arcade stilen BF2 spillere bruker det passet aldri meg. Men det betyr ikke at BF2 suger.

 

PR er for dem som er lei soloinga og lite teamwork mentaliteten som er i BF2, en vanlig public night kan være mer koordinert enn en clan game i bf2. Selvsagt er ikke dette noe som skjer hver gang du logger på, men det skjer adskillig oftere enn i de fleste andre spill.

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar
denderre pren din suger, eg testa den ut og fekk ikkje gjort ein drit, det var ingen som spilte, spillinga var berre kjedleg o.s.v

 

Ikke alle som takler det vet du. Kreves en viss IQ :lol: /Ironi

 

Som sagt er du vant til prone spamming bf2 arcade mode er ikke PR for deg, ikke for å være blærete, men ikke alle spill passer for alle og det passet ikke for deg. Men det betyr ikke at PR suger, jeg personlig mener at slik PR var i 0.5-0.6 skulle BF2 vært ifra starten, du kan gå lonewolf, men du gjør det bedre med andre. Fly gjør faktisk CAS oppdrag eller at folk faktisk flyr helikopter transport og ikke bare hopper inn i et fly for å gjøre HALO jump.

 

Akkurat som at jeg ikke liker ARMA på grunn av kontrollene betyr ikke det at ARMA suger fordi den gjør det den skal bra, akkurat som PR gjør hva PR skal, nemlig gi deg en morsom, men et realistisk og teamwork orientert gameplay der du slipper mye av den arcade stilen BF2 spillere bruker det passet aldri meg. Men det betyr ikke at BF2 suger.

 

PR er for dem som er lei soloinga og lite teamwork mentaliteten som er i BF2, en vanlig public night kan være mer koordinert enn en clan game i bf2. Selvsagt er ikke dette noe som skjer hver gang du logger på, men det skjer adskillig oftere enn i de fleste andre spill.

 

Støtter deg fullt ut, jeg hadde ikke så veldig store problemer i PR fordi en grei kar med mic hjalp meg og trente meg i PR. Det var ganske knall.

 

Men må si jeg liker PR bedre, har fått meg en bra mikrofon og det er helt knall og spille med en kompis på Xfire :lol:

 

PR er det battlefield skulle ha vært fra starten.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg kjøpte battlefield 2 tilbake i 2005. Og har en original, lovlig kjøpt cd-key. Jeg var på et lan med noen kompiser og vi tenkte å prøve oss på Project Reality modden. Vi spilte 3vs3 (var gøy selv om banene er altfor store for 6 stykk!)

 

Problemet er at når jeg prøver å spille på internett så kommer det opp "Invalid CD-Key". Jeg fant en tråd på PR sitt forum om hvor jeg måtte gå i registry og legge til CD-Key der. Jeg gjorde det men fremdeles får jeg samme feilmelding.

 

Må jeg laste ner PR mod og installere den skikkelig? Jeg hev bare mod mappa fra en kamerat med PR i. Hvordan er installen til PR? er det en executable eller bare en mappe du hiver inn på mod mappa i battlefield 2 installasjonen?

 

Var imponert av modden og får hvirkelig lyst å prøve på internett!

 

Har noen noe tips hadde det vært fint ;)

Lenke til kommentar

Jeg ville prøvd en clean instal. Du burde bruke torrent(lovlig slapp av) jeg har alltid hatt en veldig god fart.

 

Du burde reinstalere vBF2>patche bf2 til 1.41(ikke betaen)>0.85core>0.85levels i den rekkefølgen. Expansions er ikke nødvendig.

 

http://www.realitymod.com/downloads.html

 

OBS: kommer en ny versjon denne måneden ser det ut til stress testinga til 0.86 starter iløpet uka og da tar det vel maks 2 uker før den nye versjonen er ute.

 

Hit meg på Xfire:Zimmerha vis det er noe eller besøk .:iGi:. serveren når det er folk på(reklame ftw).

 

Jeg vil også tipse om Mumble: http://www.realitymod.com/forum/f10-pr-gen...ct-reality.html

Er et prateprogram der alle er i som er på serveren og som bruker mumbel er i samme channel under den offisielle serveren der du bare kan høre folk som er 70meter ifra deg, men som SL kan du være i en egen subchannel der du kan snakke med andre SL'er og diskutere eventuelle taktikker eller å hjelpe hverandre. Mumble gjør opplevelsen 5 ganger bedre, i den tråden jeg postet er det link til mumble download og hvordan du setter den opp.

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
AncientMan;1054951']For those who have played PR in the last few days, they are surely aware from the ingame message of the day that the release of PR "0.86 is imminent". Well, let us tell you how imminent that is.

 

Project Reality 0.86 will release on Friday, 19th June 2009.

 

The result of months of hard work by all involved, 0.86 fixes issues, adds new and exciting features, and aims to improve upon the award winning gameplay from previous versions.

 

Project Reality 0.86 Changelog

For the full changelog of 0.86, feel free to check out the developer blog posted in our last news post.

 

 

Project Reality 0.86 Server Files

The server files will be made available to licenced server administrators prior to the client release. If you are not already a server administrator but wish to receive the files, please fill out a server licence application.

 

 

Project Reality IRC Channel

As always, we encourage the Project Reality community to join us in our PR IRC Channel. You never know, the more people in there, the more interesting it could become ;).

 

- The Project Reality Team

 

 

 

Da var straks PR 0.86 ute. Og etter å prøvd den er det mye bra som 4x zoom for Automatic Rifleman for alle utenom taliban og Insurgents kanskje militia er ikke helt sikker.

 

På en annen side så er den norske fraksjonen i full gang og legegr til noen bilder for de som eventuelt måtte være intressert.

 

De som er linket er i PNG format så fordi som betaler per megabyte eller noe i den duren vær advart.

Kamoflasje:

http://i14.photobucket.com/albums/a319/Spu...19-54-34-99.png

http://i14.photobucket.com/albums/a319/Spu...19-34-27-03.png

Noen AG3 versjoner:

camo1-1.jpg

 

AG3F2_Aimpoint_magnifier_HK79deskto.jpg

 

HK 416

HK-416FinalStandart.jpg

HK-416FinalDesert.jpg

HK-416FinalSnow.jpg

HK-416FinalNightOps.jpg

HK-416FinalAcog.jpg

HK 417 Marksman rifle:

HK-417FinalStandart.jpg

HK-417FinalDesert.jpg

HK-417FinalSnow.jpg

HK-417FinalNightOps.jpg

 

Glock:

Glock17FinalStandart.jpg

Glock17FinalStandartM3X.jpg

Glock17FinalSilver.jpg

Glock17FinalSilverM3X.jpg

 

CV9030

3631357131_bc4c5b3fb2_o.jpg

 

Takker til de som lager en av de beste moddene i sin genre et taktisk/realistisk FPS, Også må vi ikke glemme de som forhåpentligvis gjør det mulig for oss i fremtiden og løpe rundt med Ag3 og HK416.

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
2Slick4U]The award winning Project Reality Mod Team and Black Sand Studios are proud to announce the official release of the Project Reality v0.87 Patch!

 

 

With DICE recently releasing Battlefield 2 v1.5, the Project Reality Team has been hard at work ensuring compatibility with the new patch. As well as working with the new patch, PR v0.87 fixes bugs and introduces new, long needed commander features. We would like to thank the entire PR community for being patient with us over the last few days so we could aim to release the best patch possible under the circumstances.

 

Project Reality v0.87 Major Features

 

  • Battlefield 2 v1.5 compatible
  • All new Commander UAV
  • Insurgent/Taliban commander informants
  • Multiple bug fixes and various game play tweaks

For a complete, comprehensive list of all the changes and bug fixes in PR v0.87, please view the following PR Highlight thread:

 

 

Project Reality v0.87 Installation Guide

Project Reality v0.87 requires Battlefield 2 v1.5 to be installed prior to its installation. To install BF2 v1.5, you must first install BF2 v1.41. Once you have successfully patched BF2 to version 1.5, you can then install Project Reality v0.87.

 

PR v0.87 comes in 2 main packages: the Patch and the Full (Core + Levels). If you already have Project Reality v0.86 installed, you need only to install the Patch. If you are doing a fresh install and do not have PR v0.86, you will need to download both the CORE (install first) and Levels (install second). If you require any further assistance, feel free to browse our Support Forums.

 

Official Project Reality v0.87 Manual

We have continued to update the Official Project Reality Manual so both new players and veterans alike can stay up to date and prepare for the intense battles you can only find in Project Reality. All major updates and new features found in the v0.87 patch are explained and outlined in the manual.

 

 

As always, the Project Reality Team would like to thank all of the supporting Battlefield 2 mod websites, server providers, and of course our dedicated community for all of their hard work and continued support. We would also like to extend our thanks to DICE for the new patch which has long been needed.

 

 

- The Project Reality Team

 

Så er 1.5 patchen til bf2 her og nå kom en quick fix til PR.

1280x1024.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...