havard_InnleggNO Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Hei hei, lurer på om noen har peiling på om det finnes noen bra spill der man kan spille 2 player på en pc? Vurderer å skaffe meg ny pc så jeg kan spille spill med venner og kjæresten min, så lurer på om det finnes noen spill som gjør kjøpet verd det? Har fra før spilt worms på en pc, og det er veldig gøy, (i tillegg FIFA etc, men disse liker jeg bedre på konsoll) Håper på noen gode svar
Erik Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 (endret) Achtung, die Kurve! Endret 1. mars 2009 av Laland fikset en del typo's
K_M_K Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Må nesten nevne Heroes of Might and Magic serien, sånn i tilfelle du ikke har hørt om den ; turbaserte strategispill i en fantasy setting der du styrer "helter", som utforsker et kart, tar over og bygger opp byer, og kriger og samler erfaringspoeng. Heltene kan du utvikle selv, med mange forskjellige ferdigheter og magiske evner. Er ikke spillet for deg om du er ute etter litt lett umiddelbar fart og morro, men det er ett av mine favorittspill. Skjermbilder: Bildene er fra Heroes 3, som jeg liker best, men hvis du skal ha en ny maskin er du kanskje mer interessert i det siste, Heroes 5. Det er ganske bra det også.
Essem Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Achtung Die Kurve og alle de forskjellige versjonene av det.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Achtung Die Kurve er genialt, vi spiller det veldig ofte på skolen.
Fredy Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Sid Meiere's Civilization kan spilles hot-seat, loadingen kan ta lang tid senere i spillet hvis man ikke har så bra PC da. Spillet er kanskje også litt treigt selv på det rasketste tech-tiden. Ellers er det helt top
havard_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Skrevet 2. mars 2009 'Hehe, ja heroes er jo fett ^^ Men trenger også noen spill jeg kan spille med dama, hun liker mest spill som super smash, mario , worms å sånn, men hu er med på det meste helst noe man kan spille coop på da =)
Kjetil.. Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Playing with fire 1 Playing with fire 2 Ikke skikkelige spill dette, men de er veldig morsomme og kan spilles 2 på en pc
Mr.T_InnleggNO Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Lego Indiana Jones eller Lego Batman er jo ypperlig toplayermoro på PC, så vel som på konsoll. En spiller med tastatur og mus og den andre spiller med gamepad. Selvsagt er det enda bedre om du har to gamepads tilgjengelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå