Gå til innhold

Gjett retrospillet-leken

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da går vi noen måneder frem i tid. Folk som ikke spilte spill tidlig 80-tall sliter kanskje litt her...

Kommer med et lite hint: 100340 (...)

GOOGLE ivei...

post-23-1099668080_thumb.jpg

Endret av Oslo72
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Yahooooo! Takk, takk Torch...

Og Kaffeleif fortsetter da svaret var correctomundo.

EDIT: Visste du svaret, Kaffeleif? Eller er du kompis med Google? Må vel innrømme at jeg ikke helt husket spillet selv før jeg så det på nettet. Spilte det litt, men ble fort lei...

Endret av Oslo72
Skrevet

Aldri spilt spillet før, så ble litt Google power fra min side.

Well done uansett - men ble kanskje litt for enkelt med fødselsdatoen til Chuckie? :)

Venter spent på ditt bidrag...

Skrevet

Regnet med at det var noe med Chuck Norris når jeg google den datoen ja.

Bidraget mitt er ikke like retro, men det er da på 90-tallet. Muligens alt for enkeltpost-199-1099674751_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Da Blcmn ser ut til å ha forlatt jordens overflate bringer jeg nytt liv i tråden med en skikkelig godbit fra CBM64...

post-169-1099697995_thumb.jpg

EDIT: For å klargjøre litt så mente jeg IKKE godbiten på bildet men selve spillet... Jeg er ikke "sånn"...

Endret av Oslo72
Skrevet (endret)

Gratulerer - din tur!

EDIT: Godt jeg ikke postet et bilde av Samantha Fox Strip Poker eller noe annet med tanke på håndleddene dine... men tror jeg skjønner... Hadde selv en TAC2 som fikk gjennomgå.

Endret av Oslo72
Skrevet

EDIT: Godt jeg ikke postet et bilde av Samantha Fox Strip Poker eller noe annet med tanke på håndleddene dine... men tror jeg skjønner... Hadde selv en TAC2 som fikk gjennomgå.

:D

Skrevet (endret)

Nei... mener jeg spilte det på ZX Spectrum rundt 1985...

Har du et annet spill så post det gjerne... ville bare vekke tråden litt til live igjen...

Endret av Oslo72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...