Gå til innhold

Ny Rød Xbox 360 er her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Det kan sikkert bestilles på Ebay, som du ser, så er det en rød kontroll ved siden av konsollen.

Skrevet

Microsoft kan dette med farger :p FØrst den knall grønne og så denne knall røde :p Haha.

Microsoft kan dette med farger :p FØrst den knall grønne og så denne knall røde :p Haha.

Skrevet
Jeg vil påstå at den styggeste av dem alle er Simpsons-versjonen.
Skjul
simpsons-xbox-360.jpg

Den gule kontrollen var ganske fet!

Syns den røde var tøff jeg. Blir nok ingen ny konsoll men den røde kontrollen skal jeg nok kjøpe meg. Kjekt med mange kontrollere. Er vel oppe i 5 nå :lol:

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Skal jeg ha ny, skal jeg ha Simpsons versjonen.

Skrevet

Må nesten se konsollen i levende live før jeg dømmer den opp og ned. Rødfargen var ikke akkurat superstilig på bildene her inne, men kan godt se for meg at den ser mye bedre ut enn hvordan de fremstiller den. Det var iallefall tilfellet med Halo-versjonen, som nærmest ser ut som en leke på bildene, men i virkeligheten er veldig lun og chill i fargen. Halo-versjonen er den jeg har nå, og synes den er mye fetere enn den sorte, som ser litt billig ut. Selv om den hvite kanskje er den aller peneste. Spesielt Arcade/Core-versjonen, hvor DVD-skuffen også er hvit, og ikke metallic-lakkert som alle andre versjonene er.

Skrevet

Den ser nice ut!!!

Håper jeg kan overtale foreldrene mine til å bytte den hvite som jeg er redd går til h.... hvert øyeblikk med denne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...