Gå til innhold

Empire-demo på Steam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøv demoen sier jeg bare ;) Dette er det beste RTS spillet jeg har spilt, og det mest interessante spillet jeg har spilt på flere år. Rett og slett episkt dette her, tar av meg hatten og tenner en sigar i all ære.

 

Likte demoen så bestilte spillet (ikke fra Steam dog). Har ikke store forhåpninger til spillet når det kommer til "historisk korrekthet", men likte det jeg så. Trur sjøslagene kan bli litt kaotisk for nybegynnere om de skal begynne med broadsides (husker ikke norske betegnelsen...slagside?), rotasjoner og div.

Eneste minus så langt er at Portugal ser ut til å ikke være spillbar <_<

Lenke til kommentar
Prøv demoen sier jeg bare ;) Dette er det beste RTS spillet jeg har spilt, og det mest interessante spillet jeg har spilt på flere år. Rett og slett episkt dette her, tar av meg hatten og tenner en sigar i all ære.

 

Likte demoen så bestilte spillet (ikke fra Steam dog). Har ikke store forhåpninger til spillet når det kommer til "historisk korrekthet", men likte det jeg så. Trur sjøslagene kan bli litt kaotisk for nybegynnere om de skal begynne med broadsides (husker ikke norske betegnelsen...slagside?), rotasjoner og div.

Eneste minus så langt er at Portugal ser ut til å ikke være spillbar <_<

 

Det er lett å få Portugal spillbart. Endten ved å slå stormakten slik at den blir opplåst eller endre på noen config settings så blir alle nasjonene som er låste opplåste.

Lenke til kommentar

"hard-case" lanseringen er på 4 mars. Men de som har bestilt gjennom steam (Meg deriblant.) får det på 3 Mars.

 

Demoen har noen bugs og problemer, CTD`s og trege loading tider, men det er visst fordi den er raska sammen av innhold fra full versjonen, og komprimert. Var det samme med de andre TW demoene også, så jeg tipper (Med 99 prosent sikkerhet). At full versjonen blir nogenlunde fri for bugs osv. Sitter bare og teller dagene til 3 Mars!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...