Gå til innhold

Den Beste Character


Hvem tar mest av? Finale er over 15. Mars  

  1. 1. Hvilken spillkarakter er din favoritt?

    • Duke Nukem (Bronse)
      17
    • Guybrush Threepwood (Sølv)
      28
    • Solid Snake
      16
    • Master Chief
      14
    • Link (Gull)
      26
    • Gordon Freeman
      15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det er litt rart å ha Link og Gordon Freeman på denne listen, ettersom ingen av disse to karakterene har noen spesiell personlighet. De er mer som en avatar for personen som spiller spillet; deg selv.

 

Nei, men dette kunne like godt bare vært en poll om hvilket spill du liker best siden det sannsynligvis er det folk går ut i fra når de velger den karakteren de liker best.

Lenke til kommentar

Denne pollen har vel sklidd litt ut eller?

 

Dessuten er jeg enig, en slik poll generelt, og i hvert fall denne, blir veldig fort overskygget av hvor godt man likte spillet og hvor lite man liker andre spill.

 

For min del er det også slik at jeg faktisk ikke har spilt alle spillene disse karakterene har hovedrollen i, og da blir det også litt vrient.

Lenke til kommentar
Denne pollen har vel sklidd litt ut eller?

 

Dessuten er jeg enig, en slik poll generelt, og i hvert fall denne, blir veldig fort overskygget av hvor godt man likte spillet og hvor lite man liker andre spill.

 

For min del er det også slik at jeg faktisk ikke har spilt alle spillene disse karakterene har hovedrollen i, og da blir det også litt vrient.

Sånn er det vel med alle slike avstemninger. Hvis man skal kåre tidenes beste låt eller film, så ender det ofte opp med å bli noe laget det siste ti- eller tyveåret som vinner ( uten at jeg har noe statistikk på det ), selv om det hypotetisk sett kanskje ble laget kvalitetsmessig mye bedre musikk for 100 år siden. I en slik avstemning vil nok mange også stemme etter hva slags følelse de fikk av musikken/filmen/spillet første gang de hørte den osv. osv. Jeg tror ikke det går an å ha en perfekt avstemning der ingen lar seg affisere av utenforliggende elementer enn akkurat det de stemmer på i en slik situasjon.

 

Hmm... ble litt vel filosofisk nå...

 

Guybrush! Woo! :D

Endret av Torch
Lenke til kommentar
Denne pollen har vel sklidd litt ut eller?

 

Dessuten er jeg enig, en slik poll generelt, og i hvert fall denne, blir veldig fort overskygget av hvor godt man likte spillet og hvor lite man liker andre spill.

 

For min del er det også slik at jeg faktisk ikke har spilt alle spillene disse karakterene har hovedrollen i, og da blir det også litt vrient.

Sånn er det vel med alle slike avstemninger. Hvis man skal kåre tidenes beste låt eller film, så ender det ofte opp med å bli noe laget det siste ti- eller tyveåret som vinner ( uten at jeg har noe statistikk på det ), selv om det hypotetisk sett kanskje ble laget kvalitetsmessig mye bedre musikk for 100 år siden. I en slik avstemning vil nok mange også stemme etter hva slags følelse de fikk av musikken/filmen/spillet første gang de hørte den osv. osv. Jeg tror ikke det går an å ha en perfekt avstemning der ingen lar seg affisere av utenforliggende elementer enn akkurat det de stemmer på i en slik situasjon.

 

Hmm... ble litt vel filosofisk nå...

 

Guybrush! Woo! :D

 

Denne pollen er mest for morro skyld da, men er enig der. Likevel vet eg at det er mange objektive brukere på Gamer.no. Av de alternativene nå, så likte eg Half Life serien best, men stemmen min går aldri til Gordon Freeman fordi han mangler personligheten som skal til. Det er mange andre som tenker det samme.

 

Er også overrasket over hvor overlegen han var i kvartfinalen, og der kommer ditt synspunkt inn. Gordon er likevel en mystisk character, som også er ganske smart siden MIT utdannelsen høres ut som en ganske stor utdannelse.

Endret av ErlendA
Lenke til kommentar
Hvorfor står Sam Fisher to ganger?

 

Ups, det merket eg beklageligvis ikkje. Den ene er nå fjernet, og den andre får de fem stemmene plusset på når semifinalen er over.

 

Sitter på jobb nå og har ikkje semifinalistene foran meg. Det blir kanskje litt urettferdig å slenge inn en ny kandidat midt i avstemmingen, men det får bare bli sånn.

 

Jeg har ikke klart å stemme i Semien.

 

Stemte du på "testpollen" eg hadde her før semien kom?

Lenke til kommentar

Duke er tross alt den mest absurde testosteronmaskinen som finnes, så han får lett min stemme. Ellers ble det Gordon og Guybrush, Guybrush fordi han er en fantastisk morsom karakter, og Gordon fordi jeg egentlig ikke har noe forhold til de andre i den semien, bortsett fra Marcus som er en blass og kjip karakter i forhold til "The One Free Man".

Lenke til kommentar

De som vet hvem jeg er vil nok ikke bli overasket over at jeg stemte Cloud Strife, Master Chief og Marcus Fenix.

 

Edit: Damnit, jeg så ikke Gordon Freeman der i den tredje kategorien. Minus en til Marcus og pluss en til Gordon ^_^

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...