OlsenBanden Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Har netopp begynt med Fallout3, Begynte spillet bra og reiste til Megatron, der fulgte jeg det hoved questet og gjikk til saloonen. Der dirka jeg opp en dør og traff på en sint fyr. Drepte han + alle andre inne i Saloonen. Uten om en fyr som satt der. Han ga meg et quest om og detonere bomba og møte han i ett tårn. Sloss meg ned til bomba. Festa detonatoren, og gjikk ut. der traff jeg sheriffen igjen. Drepte han. Og reise til tårnet med han fyren i. Såg at byen ble sprengt, men lurer nå på hvordan jeg kan fortsette på main questet. Står berre at jeg ska leite etter spor. Men finner ingen ting.. Noen som hvet om jeg har ødelagt alt med og drepe alle i megatron? Takker for svar.
TiLT42 Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Har netopp begynt med Fallout3, Begynte spillet bra og reiste til Megatron, der fulgte jeg det hoved questet og gjikk til saloonen. Der dirka jeg opp en dør og traff på en sint fyr. Drepte han + alle andre inne i Saloonen. Uten om en fyr som satt der. Han ga meg et quest om og detonere bomba og møte han i ett tårn.Sloss meg ned til bomba. Festa detonatoren, og gjikk ut. der traff jeg sheriffen igjen. Drepte han. Og reise til tårnet med han fyren i. Såg at byen ble sprengt, men lurer nå på hvordan jeg kan fortsette på main questet. Står berre at jeg ska leite etter spor. Men finner ingen ting.. Noen som hvet om jeg har ødelagt alt med og drepe alle i megatron? Takker for svar. Nei, du har ikke ødelagt alt. Det vil bare bli vanskeligere for deg å plukke opp sporet. Du vil nok snuble over det etter hvert. Lytt nøye til hint om nye plasser å besøke i ødemarken, spesielt plasser hvor du vet du vil finne folk. Kaskje møter du noen som kan hjelpe deg.
CheeseJunk Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 (endret) En REAL spoiler: Det første stedet du skal til er Galaxy News Radio Station. For å komme deg hit må du dra til SuperDuper Mart, like utenfor DC Sentrum. Her må du krysse en bro, og lete deg fremover til du finner et team med proffe soldater. Pass deg for super mutants og raiders! EDIT: Noe galt skjedde, marker teksten for å lese den. Minner igjen om at det er en real spoiler. Endret 21. februar 2009 av CheeseyJunk
Northland Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Voldsomt til aggresiv start du skulle ha på spillet da..
Akrabra Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Var det jeg å syns, hvorfor drepe alle ? :S
OlsenBanden Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Skrevet 22. februar 2009 (endret) Var dem som begynte, mulig det var for at jeg stjal noe eller dirka opp ei dør. Men må jo forsvare meg selv. Angriper de meg får de svi. Satser på at de ikke kjenner til det i neste by jeg kommer til. Så jeg kan begynne og være litt snill Endret 22. februar 2009 av bjorns_1
iharal3 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Tror faktisk jeg ville ha startet spillet på nytt. Jeg kan i hvertfall ikke komme på noen muligheter å finne ut hvor du skal videre.
TiLT42 Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Tror faktisk jeg ville ha startet spillet på nytt. Jeg kan i hvertfall ikke komme på noen muligheter å finne ut hvor du skal videre. Som sagt, det er ingen grunn til å begynne på nytt. Spillet er lagt opp til å støtte den typen handlinger som ble beskrevet i førsteposten. Man velger selv om man vil være snill, ond, eller manisk seriemorder. Det er ingen grunn til å starte på nytt.
iNeo Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Ingen ting du kan gjøre vil påvirke mainquestet.
iharal3 Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Ingen ting du kan gjøre vil påvirke mainquestet. Så jeg kan drepe alt og alle som har noe med main questet å gjøre og allikevel finne ut hva jeg skal gjør?
TiLT42 Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Ingen ting du kan gjøre vil påvirke mainquestet. Så jeg kan drepe alt og alle som har noe med main questet å gjøre og allikevel finne ut hva jeg skal gjør? Nei, det kan du ikke. Grunnen er at karakterer som er sentrale til hovedhistorien er udødelige. Hvis du skulle "drepe" dem, så vil de bare bli slått i svime, for deretter å reise seg opp igjen senere. Med andre ord, hvis du dreper noen i spillet og de forblir døde, så er det ingen fare for plottet.
iNeo Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 De som du "drepte" vil aldri dø. De blir bare liggende på bakken i 30sek før de gjenoppstår!
Northland Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Var dem som begynte, mulig det var for at jeg stjal noe eller dirka opp ei dør. Men må jo forsvare meg selv. Angriper de meg får de svi. Satser på at de ikke kjenner til det i neste by jeg kommer til. Så jeg kan begynne og være litt snill Såvidt jeg vet får du minus 1000 karma når du sprenger megaton, med andre ord det blir vanskelig å opparbeide deg til en god person igjen. Så du kan nok bare fortsette å være ond med den personen.. Så kan du heller ha tilgode å spille igjennom spillet som god. Noen får rette meg vis jeg tar feil, men jeg mener det er slik.. Ellers er det slik de andre og sier, at du kan ikke ødelegge main-questen med å drepe personer, siden nøkkelpersoner blir bare bevistløse. Side-quest er en annen sak, du har f.eks gått glipp av en del morsomme side-quest i megaton nå som den ikke fins mer. Men som jeg sa, du kan spare det til du eventuelt går igjennom spillet på nytt, da som en god person!
TearJacK Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 ett must for fallout gamere som ikke vet hva de sakal gjøre: http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Wiki
Cyberfrog Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Sprengning av Megaton gir en solid dose negativ karma, ja... Kjenner litt til problemet. Ved andre gjennomspilling skulle jeg være tjuvradd, og det måtte litt quickloading til da byen gikk berserk etter enkelte av mine innbrudd (ja, jeg prøvde å være så diskré så mulig). Til slutt så gadd jeg ikke være skånsom lenger og slaktet nesten hele byen (nevneverdige unntak Jericho og Moira). Jericho can du teame opp med hvis du har negativ karma. Moira har amsvaret for et stort side quest.
Bjonski Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 (endret) Da jeg spilte gjennom Fallout 3 satset jeg mye på speech, og overtalte alle utrolig kjekt Spoiler: Fikk også ghouls til å flytte inn i det tårnet Endret 24. februar 2009 av Bjohansen
TMB Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 NPCer som har med Main Quest å gjøre vil, i likhet med Oblivion, bli "unconcious" dvs. svime av, og de vil reise seg opp igjen kort tid senere.
TiLT42 Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 NPCer som har med Main Quest å gjøre vil, i likhet med Oblivion, bli "unconcious" dvs. svime av, og de vil reise seg opp igjen kort tid senere. Er det virkelig nødvendig å gjenta noe som har blitt skrevet i klartekst minst tre ganger i denne en-sides tråden allerede?
Morten1987 Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Husket du og ta med deg bubbelheaden i Megaton?
OlsenBanden Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Skrevet 25. februar 2009 Nei, hva er det? Men har kommet meg videre nå, er på det hangarskipet og styrer på nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå