Jesusball Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Er det noen som har kommet inn i betaen? Det hadde vært gøy om de som har betanøkkel her på forumet kan spille sammen.
Nøtte Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Hei skulle bare si i fra til deg at det allerede er en tråd om dette. Venter selv på beta key fortsatt men den som venter på noe godt osv... http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=52
hvo91 Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Fikk key i går kveld >.< signet opp på QAboss rett før sommeren. Ganske gøy spill egentlig.. Man tåler ganske mye men det gjør det jo mye mer kjekt og mindre frustrerende. Eneste jeg ikke liker er at når du kjøper våpen eller noe sånn så varer det bare i 3 dager >.< Veldig lite egentlig, syntes de burde gjort det til en uke eller mer.
zell_InnleggNO Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 må man betale penger hver 3. dag typ ? venter fortsatt på beta selv, men jeg regga sent så spørs om jeg får.
hvo91 Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Som man får i spillet da.. Men ja etter 3 dager blir våpnet eller klessplaget ødelagt.
Jesusball Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Skrevet 18. februar 2009 Fikk key i går kveld >.< signet opp på QAboss rett før sommeren. Ganske gøy spill egentlig.. Man tåler ganske mye men det gjør det jo mye mer kjekt og mindre frustrerende. Eneste jeg ikke liker er at når du kjøper våpen eller noe sånn så varer det bare i 3 dager >.< Veldig lite egentlig, syntes de burde gjort det til en uke eller mer. Det hadde jeg ikke fått med meg, håper våpen og klær ikke er begrensede når det kommer
zeox Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Fikk key i går kveld >.< signet opp på QAboss rett før sommeren. Ganske gøy spill egentlig.. Man tåler ganske mye men det gjør det jo mye mer kjekt og mindre frustrerende. Eneste jeg ikke liker er at når du kjøper våpen eller noe sånn så varer det bare i 3 dager >.< Veldig lite egentlig, syntes de burde gjort det til en uke eller mer. Det hadde jeg ikke fått med meg, håper våpen og klær ikke er begrensede når det kommer du kan bruke mer "penger" for å få et plagg for alltid. ting som varer i x antall dager er billigere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå