- FuzioN Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 (endret) Northern Predators Hei! Jeg og Kris er ledere av en klan som heter Northern Predators Klanen er en helnorsk klan som spiller alt og spiller for moroa Klanen er en X360/PS3/PC-klan, så denne tråden er også å finne i andre kategorier. Vi ønsker å ha et bra community. Vi kommer også til å ha en ''Team Chrissj''-del i klanen. Altså dere vi spiller med og mot hverandre i klanen, altså ikke andre klaner. Vi er nå rundt 20 medlemmer, og vi ønsker flere. Her er noen eksempel på hvilke spill vi skal spille: Counter Strike Source, Call of Duty 4, Call of Duty World at War, Modern Warfare 2, Massive Action Game, Gears of War, Gears of War 2, Killzone 2, FIFA 09, FIFA 2010. Denne listen kommer bare til å bli større og større. Kom gjerne med forslag Så come on, bli med en voksende klan for alle kjønn og alle aldre! Endret 8. mai 2009 av HCG
Bruker-162103 Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 (endret) Jeg vil bli med. Her er 2 klannavn: Northern Predators, Gangs of Killers. PSN = lostfantomena (bare småbokstaver). Endret 15. februar 2009 av fantomena
Paisley Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Kan sikkert bli med, må bare fikse meg en ny psn id først. Hva med en poll med stemming over klan navn? Forslag til klan navn: The Enforce (d) Ellers likte jeg veldig godt Nothern Predators
- FuzioN Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Skrevet 14. februar 2009 Kan sikkert bli med, må bare fikse meg en ny psn id først. Hva med en poll med stemming over klan navn? Forslag til klan navn: The Enforce (d) Ellers likte jeg veldig godt Nothern Predators Poll skal fixes, la til The Enforce
Dunedain Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 (endret) Hvorfor ha engelsk navn? Vi er da stolte nordmenn hele gjengen. Så hvorfor ikke vise det? Hva med "Dugnad", "Gjengen", "Gutta Båis", "Spelare" og "Lusekofte"? Litt unikt og de skiller seg ut. Men for all del ikke velg navn som "Th1s N4m3 1s Z3xxXXXxxy". Endret 14. februar 2009 av Dunedain
- FuzioN Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Skrevet 14. februar 2009 Hvorfor ha engelsk navn? Vi er da stolte nordmenn hele gjengen. Så hvorfor ikke vise det? Hva med "Dugnad", "Gjengen", "Gutta Båis", "Spelare" og "Lusekofte"? Litt unikt og de skiller seg ut. Men for all del ikke velg navn som "Th1s N4m3 1s Z3xxXXXxxy". Du kan bare komme med 2 forslag...Hvilke skal jeg ta? EDIT: Poll added!
Hofer Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 (endret) Gutter med Spenst er mitt forslag, øøh skal se om jeg signer opp, må tenke hater sånn "Warriors of the North UNITED" navn, er så latterlig xD trives heller me sånne useriøse navn Endret 14. februar 2009 av Hofer
Paisley Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 (endret) Forslag: NordPatriotene. Likferd Og det må være mulig med flere valg enn 2 på hver enkel person, for da blir det flere alternativer. Endret 14. februar 2009 av Paisley
Dunedain Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Sett meg opp på "Dugnad" og "Spelare", så kan heller andre ta de andre alternativene hvis de vil.
Akrabra Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Er med jeg. Mitt psn er seff : Akrabra klan navn forslag : Dødssone eller noe så lekkert som Caliga
CheeseJunk Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 (endret) 1: Hvem skal lede klanen? No offence, men jeg tviler på at en 11-åring vil kunne styre en så seriøs klan som jeg håper dette kommer til å bli 2: Jeg kan skaffe en som kan fikse forum og sånn + 4-5 folk, avhengig av hvordan denne klanen utvikler seg. PM me! 3: Det beste navnet: EatMyPants, evt. Modern Vikings eller lignende Har bare plass til '8 til' hva da? Medlemmer eller forslag? Endret 14. februar 2009 av CheeseyJunk
Dunedain Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Har da egentlig ikke sagt jeg er med ennå. Ville bare komme med navn og vise hvor kreativ jeg er Men hvis det blir en bra og seriøs klan, da er jeg med.
- FuzioN Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Skrevet 14. februar 2009 (endret) 1: Hvem skal lede klanen? No offence, men jeg tviler på at en 11-åring vil kunne styre en så seriøs klan som jeg håper dette kommer til å bli2: Jeg kan skaffe en som kan fikse forum og sånn + 4-5 folk, avhengig av hvordan denne klanen utvikler seg. PM me! 3: Det beste navnet: EatMyPants, evt. Modern Vikings eller lignende Har bare plass til '8 til' hva da? Medlemmer eller forslag? 1: Trenger vi leder? Jeg bare leder tråden. 2: Forum og sånn? 3: Addes 4: Forslag, men blir slettet hvis de ikke blir stemt på innen 2 dager Endret 14. februar 2009 av HardC0re Gamer 1997
CheeseJunk Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 (endret) Oi, du glemte visst å svare på mange av spørsmålene mine. Prøv igjen. EDIT: Nye forslag er Skillzone og Murders in Fur (likte den siste) EDIT 2: Takk Endret 15. februar 2009 av CheeseyJunk
- FuzioN Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 Oi, du glemte visst å svare på mange av spørsmålene mine. Prøv igjen. EDIT: Nye forslag er Skillzone og Murders in Fur (likte den siste) !! Hey everybody! Now is Skillzone playing KillZone!
CheeseJunk Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 1: Hvem skal lede klanen? No offence, men jeg tviler på at en 11-åring vil kunne styre en så seriøs klan som jeg håper dette kommer til å bli2: Jeg kan skaffe en som kan fikse forum og sånn + 4-5 folk, avhengig av hvordan denne klanen utvikler seg. PM me! 3: Det beste navnet: EatMyPants, evt. Modern Vikings eller lignende Har bare plass til '8 til' hva da? Medlemmer eller forslag? 1: Trenger vi leder? Jeg bare leder tråden. 2: Forum og sånn? 3: Addes 4: Forslag, men blir slettet hvis de ikke blir stemt på innen 2 dager 1: En leder som kan ta gode beslutninger hadde nok vært en fordel, så lenge det ikke er noen diktator 2: Forum til selve klanen, blir vel litt lite og holde seg til denne tråden her 3: I like pie
Anbefalte innlegg