Gå til innhold

Game detected.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje et virus? eller spyware? Ta en scan med antivirus og adaware for å finne denslags

 

Hvem er det som lager virus som sier "game detected" når du starter opp spill da? Haha. *Putter inn i top10: Dummeste ting sagt på hw.no forumet listen*

 

Jeg tipper at det er et program lignende GameSpy eller noe slikt, men jeg har aldri opplevd eller hørt om det før da. Sjekk hvilke andre programmer/prosesser som kjører, og prøv å sjekke innstillingene til alle "Online Gaming Programs" du måtte ha liggende...?

Lenke til kommentar
Kanskje et virus? eller spyware? Ta en scan med antivirus og adaware for å finne denslags

 

Hvem er det som lager virus som sier "game detected" når du starter opp spill da? Haha. *Putter inn i top10: Dummeste ting sagt på hw.no forumet listen*

 

Ikke alle virus føkker opp filer da. folk som lager virus lager gjerne slike fullstendig ubrukelige virus som en begynnelse på "virusmakerkarrieren".

Lenke til kommentar
Jeg går utfra at du har innstallert noe slikt som skal klokke opp grafikk kortet ditt Sapphire sin RedLine eller slikt... Da kommer GAME DETECTED!! :lol:

Stemmer, det er Redline-programmet som sier dette. Jeg vet ikke hvordan man får det til å holde kjeft.

Forøvrig et meget bra program, hvis det bare hadde fungert... Det står at 'høyreklikk er din venn i Redline' (brukes for å få opp info om hva alle alternativer betyr), men hver gang jeg høyreklikker dør programmet ('Redline has done something illegal and has to be closed'-aktig feilmelding). Så derfor avinstallerte jeg det etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...