Informanten Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 (endret) Ser Steam annonsere med Shellshock. Jeg ble litt nysgjerrig på dette spillet. Flere med interesse for dette spillet? Link http://store.steampowered.com/app/8160/ Endret 11. februar 2009 av Inc
alleibruk Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 (endret) Jag har prøvd spillet på pc.. Værre møkka pill skal du lete langt etter. Kontroller utrulig dårlig (portet rett fra konsoll) Våpnene håløs. ingen "feeling" Grafikken ikke mye og skryte av (trenger jo ikke være bra grafikk for og ha ett bra spill, men den trekker ihvertfall ikke opp) Oppdragen som hentet ut fra ett arcade spill på tivoli. helt forferdelig. Edit: nå var det jo shellshock 2: Blood trails jeg har prøvd da. men kan ikke tenke meg att enern er så mye bedre.. Karakter 2/10 fra meg Endret 12. februar 2009 av petrus
colakork Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Må si meg enig med petrus. Samme her. Slutta etter 30 minutter, ble for dumt, rett og slett.
Nøtte Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Og jeg som nesten kjøpte 2 eren for noen timer siden:-) hehe godt jeg klarte å la være egentlig!!! Takk for advarselen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå