Cerandin Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 (endret) Heisann! Leiter etter en Horde remake, et spill jeg spilte på en windows 3.1 PC, noen andre som har spilt dt, eller vet om det finnes en remake for Xp/vista? Endret 10. februar 2009 av Cerandin
Cerandin Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Skrevet 10. februar 2009 (endret) Er det dette spillet du mener? Ja! Edit: vil legge til at det var et konge spill, ville vært kos å fått spilt det igjen Endret 10. februar 2009 av Cerandin
Penneknekt Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 (endret) Ser ikke ut som det finnes noen ny utgave av The Horde, nei. Men rent gameplay-messig burde det finnes en del alternativer. Det minner vel så smått om Tower Defense-sjangeren, eller hur? Endret 10. februar 2009 av Penneknekt
Cerandin Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Skrevet 10. februar 2009 Ser ikke ut som det finnes noen ny utgave av The Horde, nei. Men rent gameplay-messig burde det finnes en del alternativer. Det minner vel så smått om Tower Defense-sjangeren, eller hur? Njaa, bare at The Horde er unikt med de gøyalle cutscenes'a Men men, får koble opp den gamle pcen da når jeg finner spillet
Penneknekt Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Du kan jo alltids prøve originalen i DosBOX.
Cerandin Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Skrevet 10. februar 2009 Du kan jo alltids prøve originalen i DosBOX. har ikke pc med diskett
shabador Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Du kan laste det ned her, da dette er såkalt abandonware: http://www.abandonia.com/en/games/454/Horde%2C+The.html
Cerandin Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Skrevet 11. februar 2009 Du kan laste det ned her, da dette er såkalt abandonware:http://www.abandonia.com/en/games/454/Horde%2C+The.html Ahh, takk! Der redda du livet mitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå