Exia Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Her er mine tre! I Cod 4 heter jeg Exia/ Em0ti0n og i CoD: Waw er det -Exia- Still Alive Spitfire Call of Duty: World at War -Exia- Sniper Montage
Habitats Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 (endret) Tips: Ikke speed opp fragmovies, hvert fall ikke de partiene hvor du dreper folk. Ta heller å klipp ut fragsene, å kjør de i normalt tempo, eventuelt, speed opp i partier hvor du ikke dreper noen på en stund, for så å kjøre normalt tempo når du møter på noen. edit: Ser at dette egentlig kun gjaldt den første videoen. De 2 siste var greie. Endret 10. februar 2009 av Habitats
Exia Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Skrevet 10. februar 2009 Tips: Ikke speed opp fragmovies, hvert fall ikke de partiene hvor du dreper folk. Ta heller å klipp ut fragsene, å kjør de i normalt tempo, eventuelt, speed opp i partier hvor du ikke dreper noen på en stund, for så å kjøre normalt tempo når du møter på noen. edit: Ser at dette egentlig kun gjaldt den første videoen. De 2 siste var greie. Det er jo bare partiene der jeg går som er speeda opp i den første videon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå