iharal3 Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Eg trur Gudfaren II, Resident Evil 5 og Duke Nukem Forever(Når det ein gong kommer) flopper.
ShampooMacTavish Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Prototype er det første jeg kan tenke på. Tror ikke Riddick blir noe stort heller, men krysser fingre.
TheScorp Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Darkfall og Killzone 2 står vel i fare for å bli flopper.
bjaanes Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 (endret) siste største floppen i historien etter min mening er/var AoC. AoC floppa til å begynne med - det litt artige faktumet er at AoC ikke er en flopp lenger Er MASSE folk som har begynt å spille igjen, samt at spillet nå er veldig bra (slik det burde vært ved release). Av spill som kommer til å floppe kan jeg kanskje tenke meg Halo Wars. Ellers tviler jeg personlig på at RE5 flopper, men kan hende jeg tar feil (spilte demoen sammen med en kamerat og det var KNALLFETT!). Dessverre er jeg redd for at Darkfall ikke vil greie seg (men skal prøve det =)). Killzone 2 har jeg vanskelig for å tro blir noen som helst form for flopp - det virker ALT for bra. Det kommer til å selge knall uansett. Endret 11. februar 2009 av Decree of Justice
Bikkebakke Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Er redd Darkfall blir ein flopp Dark Fall blir anten ein megaflopp eller ein megasuksess. Sjølv håpar eg at der blir bra, men har ein liten frykt at det kanskje ikkje kjem til å leve opp til forventingane... Men spennande blir det.
Essem Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 (endret) På den andre siden, så kan det være det at det finnes såpass mange RTS fans som ønsker seg noe som funker fett på konsoll uansett hvilket skin det er over (Halo, Red Alert, C&C) og bil ha et strømlinjeformet UI som er elsk for alle og enhver. Der har du meg. Jeg bryr meg ikke om Master Chief og alle vennene hans. Endret 11. februar 2009 av drugiS
Alinoe Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 På den andre siden, så kan det være det at det finnes såpass mange RTS fans som ønsker seg noe som funker fett på konsoll uansett hvilket skin det er over (Halo, Red Alert, C&C) og bil ha et strømlinjeformet UI som er elsk for alle og enhver. Der har du meg. Jeg bryr meg ikke om Master Chief og alle vennene hans. Seconded. Gi meg age of empires som funker fett på konsoll!
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Tror nok selv at Darkfall Online flopper rimelig godt. Alt for høye forventninger til det spillet.
tørrfisk_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg håper ikke, men tror at Halo Wars kommer til å floppe salgsmessig iforhold til hva MS forventer. Halo-fans har blitt glade i skytespillene de er kjent med, og det å ikke ha med verken Cortana eller Master Chief kan bli farlig for MS. På den andre siden, så kan det være det at det finnes såpass mange RTS fans som ønsker seg noe som funker fett på konsoll uansett hvilket skin det er over (Halo, Red Alert, C&C) og bil ha et strømlinjeformet UI som er elsk for alle og enhver. Menmen, tiden vil vise! Jeg er absolutt en av dem. Hadde ikke tro på fps på konsoll, før Gears of War (strengt tatt 3. person, men samme problemstillinger) forøvrig vil jeg tipse deg om folkeaksjonen mot elsk
Frederick_ Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg er ganske sikker på at Darkfall flopper. Håper ikke, men jeg tror desverre at spillet vil få sin lille bruke masse
tørrfisk_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg er ganske sikker på at Darkfall flopper. Håper ikke, men jeg tror desverre at spillet vil få sin lille bruke masse Begynner å ligne veldig på et nisjespill. Selv om det skulle levere halvparten av det som er lovet, tror jeg noen av elementene er for sære for Joe Doe.
Statuen Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Darkfall vil nok floppe ja, som de fleste andre her allerede har sagt. Så en beta gameplay video og vel... det så helt grusomt ut.. Jeg vet det er beta men det så helt forferdelig ut... Spill som Kingdom Hearts 358/2 days ber jeg vil bli en suksess... men utifra det jeg har sett så... Patapon 2 går nok lige gæernt så 1ern. blæh
bear^_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg klassifiserer en flopp under spill som ikke lever opp til hyppen og der tror jeg Duke Nukem Forever, om det kommer i 2009, blir årets floppetiflopp.
Nesumar Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg tror at alle spill flopper i 2009! Ser du har full tro på utviklerne i år ja hehe Vi får se hvor det bærer hen, får håpe du ikke har rett da. Skal jo komme ut en del store titler, og at alle dem er en flopp ville jo vært katastrofalt. Nesumar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Flopper Prototype tar eg sjølvmord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå