Gå til innhold

Radeon 9800 pro - Enable Fastwrite?


Anbefalte innlegg

Har en kompis (igjen, hehe) som har Dell Dimension 8300 der han har betalt ekstra for å få et ATI Radeon 9800 Pro (128 MB) som virker tilsynelatende greit. Men han har ikke sjans til å få enabled fastwrite! :cry: <- legg merke til tårene i øynene..

 

Det er ikke noen optioner i BIOS som heter "Enable fastwrite" e.l., og han har nyeste Catalyst. Han kan "enable 8xAGP" og slikt i driveren, sier han, men har visst noe problemer med Smartgart-en...

Noen som vet hva grunnen kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hovedkortene i Dell maskiner er ikke akkurat de mest konfigureringsvennlige. Fastwrites har uansett minimalt å si for ytelsen. Noen opplever tilogmed at det går litt tregere når Fastwrites er skrudd på. På min PC er det ingen ytelsesforskjell enten Fastwrites er av eller på (ATI Radeon 9700 Pro skjermkort)

Lenke til kommentar
Hovedkortene i Dell maskiner er ikke akkurat de mest konfigureringsvennlige. Fastwrites har uansett minimalt å si for ytelsen. Noen opplever tilogmed at det går litt tregere når Fastwrites er skrudd på. På min PC er det ingen ytelsesforskjell enten Fastwrites er av eller på (ATI Radeon 9700 Pro skjermkort)

 

Når eg tok eneable fastwrita, kjørte kortet mitt veldig ustabilt i spill, klikket hele tiden :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...