Cleaf Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Er guild master i et guild med 140 middle-geared level 80's vi runner 2x 25 man raids til tider og sliter absolutt ikke på noen måte med folk. Det er kjempe atmosfære i guilden og alle er glade og fornøyde med folkene som er her.
Matsmeister Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Skrevet 9. februar 2009 Oh lord, drømmen min det. Alliance eller horde? :rolleyes:
bamsefar Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Er guild master i et guild med 140 middle-geared level 80's vi runner 2x 25 man raids til tider og sliter absolutt ikke på noen måte med folk. Det er kjempe atmosfære i guilden og alle er glade og fornøyde med folkene som er her. Oh my god! Om alle har ambisjoner for Ulduar synes jeg synd på deg når du må bryte opp folk i A, B og C teams, om du vil ha progressjon.
Cleaf Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Alliance ja, ikke alle vil inn i Ulduar, vi tar det på sikt. Vi har clearet så godt som alt untatt Sartharion 10 man med 3 drager oppe samtidig, 25 man mangler vi også 3 drager, men ellers ... They're R.I.P!
Kiruk Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 (endret) Sliter noe med å få nok til Naxx 25, i går kveld ble store deler av Naxx gjort med 19stk hvor av bare var 4 healere. Vi har fortsatt igjen å ta Malygos både på 10 og 25 mann så vi har et greit oppmøte, det spørs hva som skjer når alt contet er cleared. Endret 12. februar 2009 av Ercles
Toten_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 sliiter litt med å piske folk igang, men når vi får de igang så er det mer eller mindre pewpew heile veien etter at de fiksa laggius. en del folk er fyllt opp med gear, men alle deltar for å plukke vekk folk som vil sinke oss i Ulduar, og vi har tatt in en del nye folk i det siste men det er for å fille for folka som er i hæren og stuff atm Guildet er bra da, Sarth+3 drakes = ezmode =D=D
dugre Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Null problem med oppmøte hos oss. Har gjort unna det som er av encounters og bare kjører lett gjennom for å skaffe emblems og offspec gear
Matsmeister Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Skrevet 20. februar 2009 (endret) Fikk skaffet meg ett annet guild nå, og der er ikke oppmøte noe problem. Gjorde at spillet ble en del underholdene enn det var for en drøy måned siden. Endret 20. februar 2009 av Matseh
Nesumar Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Som som jeg forsto det så har jo flere guildet både mistet og kicket flere medlemmer får lite aktivitet. Da når Ulduar kommer vil jo selvsagt det bety at hvis de ikke har fått replacements for disse plassene, vil det nok mangle en del spillere. Til dere som lett får nok group, lykke til Til dere andre... på tide å se etter ny guild?
faldmo Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Vi har faktisk ikke hatt noen problemer enda, hatt 1raid som nesten gikk i vasken men ordnet seg til slutt og vi fikk raid. Men de fleset er jo såklart drittlei men vil man raide i Ulduar så er det bare å møte opp for naxx =P
World Of Warcraft Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Vi har ikke bra nok oppmøte ATM, har ikke raida på 2 uker :<
Kohan Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 De av dere som befinner seg i guilds som sliter og som av den grunn vurderer å lete etter et nytt guild, og som spiller horde, kan kanskje vurdere å søke hos oss i Niflheim. Vi sliter ikke, men har mista et par mann på grunn av at endringer i deres RL-situasjon har kommet i veien for raidingen. Til tross for at vi kun er 30 stk i guildet for tiden har vi foreløpig ikke hatt problemer med å stable veldig gode raid på beina. Vi spiller horde på Burning Steppes (laggfri server), er veldig erfarne og godt over gjennomsnittet flinke. Vi raider to ganger i uka, onsdag og søndag 19-23, og har uten problemer cleara alt content (inkludert Sartharion med tre drager). For tiden clearer vi alt i løpet av onsdagsraidet. Guildet har eksistert siden andre dag av WoW retail, så det er ikke sannsynlig at vi oppløses med det første. Noen av dere har kanskje lagt merke til guildnavnet før, i Dagbladet-bloggene til "Narrepanne" (vår GM). Vi ønsker for tiden å rekruttere en healer (helst resto druid) og en ranged dps (gjerne en hybrid). NB! Du må i utgangspunktet kunne spille hver onsdag og søndag. RL-situasjoner som krever din tilstedeværelse vil selvfølgelig godtas som unnskyldning for å skippe raid, men onsdagskvelder og søndagskvelder er ikke de dager våre medlemmer går på kino, tilbringer kvalitetstid med kjæreste, eller tilsvarende ting.
Toroto92 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har en Holy Paladin på Burning Steppes faktisk. Trenger kanskje litt trening dog, første time som healer. Men gearet er ikke så dårlig. ^_^
Kohan Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har en Holy Paladin på Burning Steppes faktisk. Trenger kanskje litt trening dog, første time som healer. Men gearet er ikke så dårlig. ^_^ "Ja. Jeg ble nettopp sparket fra guilden grunnet at jeg ikke var aktiv. Grunnen var jo at jeg hadde alt av gear og items. Ingen mening å spille når jeg ikke har noe å gjør på. Så jeg synes Blizzard er altfor treg med content utvidelse. " Denne posten gjør deg ikke akkurat til en kjempekandidat Ellers vil jeg legge til at dere kan besøke hjemmesiden vår på www.niflheim.no (trykk på Horde der), dere kan søke på www.niflheim.no/niflapply, og dere kan selvfølgelig chate med oss online på Burning Steppes.
Toroto92 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har en Holy Paladin på Burning Steppes faktisk. Trenger kanskje litt trening dog, første time som healer. Men gearet er ikke så dårlig. ^_^ "Ja. Jeg ble nettopp sparket fra guilden grunnet at jeg ikke var aktiv. Grunnen var jo at jeg hadde alt av gear og items. Ingen mening å spille når jeg ikke har noe å gjør på. Så jeg synes Blizzard er altfor treg med content utvidelse. " Denne posten gjør deg ikke akkurat til en kjempekandidat Ellers vil jeg legge til at dere kan besøke hjemmesiden vår på www.niflheim.no (trykk på Horde der), dere kan søke på www.niflheim.no/niflapply, og dere kan selvfølgelig chate med oss online på Burning Steppes. Dog det er en helt annen character og det var nødvendig å raide 4-5 ganger i uken. Men ja er enig at det kanskje ikke er en god kommentar, men si meg hva jeg kan gjøre på en character som har alt. Veldig vanskelig å være aktiv da. Men skal godt besøke siden deres
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Å raide 4-5 ganger i uka hadde jeg aldri orka. Synes det er nok med 2-3 ganger. Har tross alt et liv å leve. Trening, venner, kino osv.
Toroto92 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Å raide 4-5 ganger i uka hadde jeg aldri orka. Synes det er nok med 2-3 ganger. Har tross alt et liv å leve. Trening, venner, kino osv. Exactly my point.
Tørriss Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 men si meg hva jeg kan gjøre på en character som har alt. Hjelpe de andre i guildet med å få alt de trenger, slik som de hjalp deg?
Toroto92 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 men si meg hva jeg kan gjøre på en character som har alt. Hjelpe de andre i guildet med å få alt de trenger, slik som de hjalp deg? Og når du har gjort det? Tror jeg har gått gjennom Naxxramas 37 ganger. Er såklart lei!
Tørriss Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 men si meg hva jeg kan gjøre på en character som har alt. Hjelpe de andre i guildet med å få alt de trenger, slik som de hjalp deg? Og når du har gjort det? Tror jeg har gått gjennom Naxxramas 37 ganger. Er såklart lei! Jeg tviler sterkt på at alle i guildet ditt hadde alt de ville ha fra Naxx, var nok derfor du også ble kicket siden du ikke gadd å hjelpe til. Og en liten reality check: Alle som har raidet Naxx siden release er lei av det, men det er fortsatt ingen unnskyldning for ikke å hjelpe andre som har hjelpet deg med å få gear så lenge du er en smule lojal mot guildet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå