Gå til innhold

Vi som venter på Duke Nukem Forever


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Duke Nukem Forever ser generic ut fordi Duke Nukem 3D var i lag med Half Life (og flere) selve moren til førstepersons skytespill. Grunnen til populariteten var innholdet.

 

At det ikke skiller seg fra dagens moderne spill utseendemessig gjør ikke meg akkurat bekymret. Så lenge den svarte humoren og de overdrevne våpnene er der så kan det ennå bli en slager.

 

edit;

 

Og når det gjelder trailere så slår ingen denne i fra 2001:

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Bertelsen skjønte hva du mente men, det var litt feil. For i kristendommen har jo jesus vært her og vi venter derfor ikke på en messias. Det er jehovas vitner, og det er heller ikke jødene for dem vil ikke at vi skal avbilde gud på noen måte og for dem kan da ikke gud få et direkte avkom. Dette sa jeg bare for å påpeke det.

 

Men uansett så noen trailers av Duke Nukem Forever og jeg må si jeg gleder meg som et lite barn :) Nå er jeg jo et lite barn så det er ikke så vanskelig å glede seg.

Lenke til kommentar
Det lille vi har sett av selve spillet Duke Nukem Forever er allerede bedre enn Daikatana.

Hvilket DNF? Jeg har sett mange -veldig- forskjellige trailere gjennom årene så jeg vet ikke helt hvilket "spill" du sikter til...

http://www.youtube.com/watch?v=rCD0T-EgKO0

 

Rund 4:20

Duke Nukem 3D var enestående og banebrytende da det kom ut, ergo den store suksessen. Dette her er like originalt som Quake 4 og sjansene er store for at det blir like "engasjerende" som Prey.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...