Gå til innhold

Vi som venter på Duke Nukem Forever


Anbefalte innlegg

Duke Nukem Forever er et av spillene som eg faktisk ser mest frem til av alle spill. Etter min mening var Duke Nukem 3D bedre enn Doom, generelt sett mye kjekkere.

 

Her kan du dele dine forhåpninger, viten og ellers diskutere hele serien! Velkommen!

 

Av interesse legger eg også til en poll for å kartlegge om dere tror Duke Nukem Forever noen gang blir lansert.

 

 

duke.jpg

 

Håper personlig at dette blir coveret. Denne er bare eid.

Endret av ErlendA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler litt, men skal ikke si så mye om det siden jeg har aldri prøv Duke Nukem.

Har hørt mye om dette spillet, for håpe det lever opp til forventningene det har, spesielt de som gleder seg til dette.

 

Om jeg blir å kjøpe det eller ikke er usikkert, kanskje jeg prøver en demo og ser hvordan det der.

Suksess eller ikke, Duke Nukem kan vel kalles for en klassiker, og jeg tror den kommer til å glede en del :)

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Alltid sett fram til Duke. Like spent som jeg var for 10 år siden. Ser fram til å se hva 3d Realms klarer å få til etter den lange tiden. Av de korte klippene vi har sett så ser det meget lovende ut.

 

Selv om jeg sier dette omtrent hvert år så tror jeg faktisk vi får se det i løpet av året. Kanskje til høsten. Det virker som ting som smått nærmer seg skal vi tror de få filmene og bildene vi har fått til nå.

Lenke til kommentar

Dessverre tror jeg at Duke Nukem Forever har opparbeidet seg såpass mye hypp at når den kommer så har den ingen luft under vingene. Duke Nukem 3D var og er trossalt et klisjéfylt actionspill som spiller på typisk uramerikanske filmkonsepter med en overdimensjonert tøffing med dameteken som redder verden. Den typen spill hadde sitt når Duken Nukem 3D kom men tror ikke slike konsepter klarer å holde vann i dagens spillmarked.

Lenke til kommentar

Tenk så bra spillet hadde vært om de faktisk hadde gjort det ferdig den gang. Det ville så absolutt ha kunne konkurrert med Unreal, Quake 2 og Half-Life.

 

Nå i 2009 og basert på bildene de har vist fram de siste årene har jeg overhodet ingen tro på at spillet vil leve opp til dagens standard. Den nye stilretning er dessuten direkte generisk og kjedelig:

 

dukepapergv3.jpg

 

(Duke Nukem er Los Angeles, farger, horer, masse ting å ødelegge og Ahnold-humor. Ikke jævla plastic-bumpwrappa Doom 3-rejects i en føkkings generic-cave #2355.)

Endret av Kilik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...