Gå til innhold

Gears Of War på PC


Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Tenkte jeg skulle skaffe meg Gears Of War på pc, vet at man ikke kan spille multiplayer lenger osv.

 

Det jeg lurer på er, er det verdt pengene ?

Kan jeg spille singelplayer uten problemer med copyright greiene ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle har forskjellige meninger, er derfor dette er en diskusjonsforum ;)

 

Prøvde Gears of War på PC for en stund siden, men syntes ikke det klarte å holde oppe forventningene.

I forhold til Xbox ble det bare rart, ble litt merkelig å styre med tastatur og mus når man er vandt med kontroller.

 

Men Gears of War er et knallspill, og synes at hvis du vil så skal du gi det en sjanse, også til PC.

 

 

Nesumar

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar
Hvis du skal ha Gears til pc, MÅ du ha en 360 kontroller å spille med. Tastatur + mus suger virkelig her.

Gjør det så visst ikke!!

Er det noe som suger å spille sånne spill med så er det kontroller...

Når spillet er designet, utviklet og skreddersydd for Xbox 360 kontrollen så er det fort det beste alternativet. Mus og tastatur er unaturlig i kameravinkelen til Gears, og 360 kontrollen fungerer absolutt glimrende! :)

Lenke til kommentar
Kan man kjøpe xbox stikke på spaceworld for bruk til pc, eller hvordan fungerer det der ?

Jepps. Du kjøper en "Wired Xbox 360 controller for Windows" aka Xbox 360 kontroll med kabel, plugger den i maskinen og så godt som alle nyere spill har direkte støtte for den. Den funker også på Xbox 360'r (såklart!) og er veldig grei å bruke! :)

Lenke til kommentar

Har ikke sagt det var ubrukeli, men uvant siden jeg var vandt med kontroller :)

Er helt enig med deg at mus og tastatur er imba det også når det gjelder skytespill.

Spiller jo de fleste spill på pcen, siden det er min bror som har 360en...

 

Er smak og behag egentlig, jeg ligger på midten av denne kontroller/tastogmus diskusjonen.

Noen spill passer bedre til andre, men Gears of War er til PC og Konsoll... ergo det skal gå greit å spille det på begge måter.

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Kan man kjøpe xbox stikke på spaceworld for bruk til pc, eller hvordan fungerer det der ?

Jepps. Du kjøper en "Wired Xbox 360 controller for Windows" aka Xbox 360 kontroll med kabel, plugger den i maskinen og så godt som alle nyere spill har direkte støtte for den. Den funker også på Xbox 360'r (såklart!) og er veldig grei å bruke! :)

 

Det fins programmer du kan laste ned, for å gjøre den tilpasset til nærmere alle spill. Dvs frem på LS er W osv.

Lenke til kommentar

Har selv spilt GoW med tastatur og mus, og jeg syntes det fungerte utmerket. Spilte både SP og MP. Det er alt etter hva en er vandt til, mennesker er vanedyr 'you know'.

 

Men om du skal spille med kontroll, anbefaler jeg på det sterkeste å bruke en Xbox kontroll.

 

Et alternativ til den kablede kontrollen er et slikt adapter. Den kan brukes sammen med de trådløse kontrollene. Bruker selv denne, og den fungerer utmerket.

Endret av Habitats
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...