Gå til innhold

Defender of the Crown


Anbefalte innlegg

Stardocks Impulse har i helga et herlig tilbud på Defender of the Crown som sikkert mange av dere kjenner fra før.

De har laget en flott remake som virkelig fanger stemningen, og virkelig leverer!

 

Normal pris: 19.99$

Weekend pris: 3.99$

 

Les mer på:

http://www.impulsedriven.com/def

 

Fra wiki:

 

The game is set in England in the Middle Ages where, following the death of the king, different factions are fighting for territorial control.

The player assumes the role of a Saxon and tries to fight off the Norman hordes and wrestle for control of England. Eventually, the player must fight for control of all territories, and those controlled by other Saxons if they became your enemy. The player must amass armies and fight for control of opponents' castles. The player may engage enemy armies in battle, loot or lay siege to opposing castles. From time to time the player may attempt to rescue a damsel in distress and can appeal for help from the legendary bandit Robin Hood.

The game's strategy boils down to a war of attrition as the player tries to amass larger armies than his opponents and manages to attack their territories at the right time.

 

--------

 

Jeg kjøpte spillet i sted, og har spilt det jevnt etterpå. Dette er skikkelig moro, og det bringer virkelig frem nostalgien!

 

cell.logo.def.ss1.full.jpg

 

cell.logo.def.ss3.full.jpg

 

cell.logo.def.ss4.full.jpg

Endret av YellowCake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tipset, kjøpte og spelte igjennom det i går kveld. Det kan hende eg hadde litt flaks, men eg synest det var ganske lett å vinne, og gjorde det på første forsøk. Uansett, det blir sikkert fleire gjennomspelingar, og det var absolutt eit kjekt gjensyn med ein gammal klassikar. Eit godt kjøp til $4. :)

 

EDIT: Andre gjennomspeling, samme resultat. Dei kunne nok med fordel ha gjort det litt vanskelegare. Men det er sjølvsagt artig å vinne. :)

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...