Gå til innhold

Hvem er din favoritt spill badguy?


Anbefalte innlegg

Andrew Ryan fra Bioshock.

Andrew Ryan er ikke noen badguy. Heller det motsatte.

 

SPOILER ALERT:

 

Fontaine / Atlas derimot..

er en av de bedre :)

 

Nei, han er ikke hovedbossen eller noen ting. Men likevel så er han ikke en "good guy", hvis jeg kan kalle han det. Han er tydeligvis en plaget mann som gjør alt i sin makt for hindre byens undergang, uvitende at han selv bidrar til at byen går under. Han er heller ikke det jeg vil kalle direkte ond, men likevel, fyren er ganske fucked up.

 

Men du har rett at Atlas / Fontaine egner seg bedre som badguy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Illidan er jeg ikke helt sikker på hvor jeg skal plassere, han var jo ute etter å knerte The lich king og Arthas, greit han var ikke mors beste barn men vet ikke om jeg vil si han har helt rene badguy intensjoner. Vil heller gitt Maiev at par slag over trynet for å stoppe Illidan fra å ødelegge The frozen throne.

 

En badguy som man ikke direkte har slåss mot men som har stått bak mye av høy ondskap er denne karen.

 

Sargeras.JPG

Lenke til kommentar
Illidan er jeg ikke helt sikker på hvor jeg skal plassere, han var jo ute etter å knerte The lich king og Arthas, greit han var ikke mors beste barn men vet ikke om jeg vil si han har helt rene badguy intensjoner. Vil heller gitt Maiev at par slag over trynet for å stoppe Illidan fra å ødelegge The frozen throne.

 

En badguy som man ikke direkte har slåss mot men som har stått bak mye av høy ondskap er denne karen.

 

Sargeras.JPG

 

 

o.O ondskapens far...

 

Titanen sargeras eller no..

Lenke til kommentar

Sosiopaten Gary Smith fra Bully: Scholarship Edition.

 

Gary.png

 

Jimmy: Hey man, what's your problem?

Gary: ADD primarily. But also life, my parents, this school, western civilization...but, honestly, enough about me. Ah, I see you've met the dorms mascot. Ladies and gentleman I give you... "FemmeBoy", the girliest boy in school. Petey, don't you have some imaginary friends to annoy?

Petey: Why don't you just leave me alone, Gary?

Gary: Ah. Look at you. "Leave me alone Gary, I'm so self important now that I've finally hit puberty." What's your problem? I'm just being nice to the new kid as he... passes through Bullworth, on his inevitable journey to prison.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Sephiroth bleide å ver en av mine favoritter.. Helt til Advent children og diverse andre homosaker gjorde han... vel feminin

 

Beste badguyen er uten tvil Sho Minamimoto!

WEWY-Minamimoto2--article_image.jpg

ZOOOOOOO ZETTTA SLOW!

 

Og jeg synstes også det er verdt å nevne Gary Motherfucking Oak!

pgary8.jpg

Hvem er det som alltid stopper deg framfor pkmn senteret når du har omtrent null liv igjen? Gary.. Motherfucking Oak..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...