Gå til innhold

Men Of War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet er allerede ute i de fleste land, untatt England og Tyskland.

 

Tatt direkte fra DMS forum (Av Instinct fra DMS):

 

"Digital download won't be available before 10th March.

 

This is all I can say, sorry."

 

"There will be a patch soon after release updating the game to latest version. Than a few weeks later the Japanese will follow."

 

 

 

//

 

http://www.gamestop.it/default.aspx?quickS...andom=351269803

 

Ute i Italia i så fall..

Lenke til kommentar

Nyttig info:

 

 

For de som kjøper spillet og trur de er blitt lurt siden det ikke er Japanere med, les dette.

 

I neste uke vil det komme en Patch som gjør at man kan spille mot den Russiske versjonen, såkalt Outfront 2 A2 som den er kalt av Den Vestlige Fanbasen.

Da vil en god del bugs være fjernet, samt ting og tang er justert på.

Online funksjonen vil ikke være helt stabil for Men of War intill patchen kommer ut.

 

 

Om ca 1 måned (Usikker på dato) så vil det komme en Add-On som gir deg Japanere.

Dette vil bli en påkrevd patch for å spille online, siden du får melding om du ikke har siste versjon når man går Online.

Dette har vært planlagt siden MoW oppstandelse.

 

Selv om alt dette kommer fra en Offisiell Kilde, så kan man forvente endringer på datoer.

Aldri si aldri.

 

 

Det som har gjort at utgivelsen har gått i skur er dårlig planlegging av 505 Games (Utgiver).

Dette kan ikke Digitalmindsoft eller Best Way (Utvikler) stå for, men jeg tipper 505 Games får smekk for dette?

Den Amerikanske utgiveren heter Aspyr Media for de som vil vite det, samt for Russland var det 1C Company.

 

 

-Orrie

Endret av Orrie
Lenke til kommentar

Hmm..har spilt det i noen timer nå og må si at det er bra ja!Det er for meg et spill som ikke satt helt med en gang,grafikken er jo super,lyden ok,men syntes det ble fort for kaotisk ,hvis jeg sammenlignet det med SHOWW2.Et spill som jeg mener er det beste i sjangeren.Alt ble bedre da jeg ble komfortabel med det å sette sammen squads og fant ut av svakheter og styrke med de forskjellige units....Tror dette blir et spill som blir bedre og bedre etterhvert,når modderne kaster seg over det..Ser fks at den utrolige "Storm over Europe" for SHOWW,blir videreført til Men of War...Gleder meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...