Gå til innhold

Prince of Persia Classic


Zick

Anbefalte innlegg

Lasta ned Prince of Persia Classic fra PSN og så frem til mimring av en god gammel klassiker. Men må si at jeg ble litt skuffet over denne re-maken. Det som plager meg mest er at sverdkampene er ekstremt vanskelige. Mener å huske at det i det originale spillet gikk an å lære seg noen "triks" for å komme gjennom disse kampene rimelig greit, men klarer liksom ikke å finne noe gode triks for å komme gjennom kampene i re-maken. Føler heller ikke at de har klart å plukke opp sjarmen fra det originale prince of persia spillet. Det skal sies at det er svært lenge siden jeg spillte originalen og spørsmålet blir derfor hva andre her på forumet mener om re-maken i forhold til originalen? Er vanskelighetsgraden høyere på re-maken eller er det noe jeg innbiller meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har ikke prøvd remaken.. men vansklighetsgraden på originalen var jo jææævli høy :)

 

Husker at vanskelighetsgrad absolutt var høy ja. Er mest sverdkampene jeg innbiller meg har blitt vanskeligere. Men er så lenge siden jeg har spillt originalen at det er godt mulig jeg husker litt feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...