Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne et gammelt bilspill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan bli vanskelig. Flere har forsøkt før deg, ser det ut til. Les mer her og her (regner med det er snakk om samme spill). I den ene tråden sier trådstarter at spillet trolig hadde NASCAR-lignende biler. Stemmer det? På en annen side er det litt rart dersom NASCAR-biler kjører på is og grus.

 

 

Kan det være Turbo Sliders?

 

 

Eller Mashed: Drive to survive?

 

 

Hva med Tiny Cars 2?

Endret av Penneknekt
Lenke til kommentar
Skjul
FireSTORM09-04-2007, 10:04 AM
I can't remember a name of one older racing game, but I'll try to describe it to you.
I did a lot of searching for it but I can't find it.

The game is a bit similar to Death Rally only it doesn't use any weapons, like guns, mines, spiked bumps etc.
It is also a top-down view game but not vertically top-down, a bit from the side-down view. The cars in the game look like NASCAR cars and after every race you get some money, depending on your racing position to upgrade your car and your pit team. Also during the short race you had to pit in for fuel and tyre change. As for buying these upgrades I still remember that every upgrade had it's own animated image. Like when you upgraded your pit crew, the first upgrade image was when all the crew is sleeping behind their tools, but the best crew upgrade on the image were so fast you couldn't see what they did. Also you could upgrade pit crews tools, particulary tire changing wrenches and hammers. First pit crew tools upgrade was a rubber hammer, the ones that kids play with, but the last it was the pistol-wrench used in F1 and other pits. You could also upgrade your car, like the engine, tires aso. I also remember that the first tire upgrade on the image we're an old slick tire all patched up.

Hopefully any of you guys know of witch game I'm talking about and can help me.
Game playet i turbo slider virket veldig kjent!
Men for å sitere fireStorm på beskrivelsen hans så stemmer dette helt 100% med spillet jeg leter etter!!!
Men det var veldig varierte baner også!
Lenke til kommentar

Kan du si noe mer om cd'en som spillet/demoen lå på? Fulgte den med et blad, f.eks? Hvilke andre spill/demoer lå på plata?

 

Stopp pressen! Jeg tror jeg fant det! Kan det være Autocross Racing? Det spillet har iallfall alt du etterlyser: Pit-stop, is- og grusbaner, oppgraderingsmuligheter, nitro-boost. Det må da være dette spillet!?

 

Endret av Penneknekt
Lenke til kommentar
Kan du si noe mer om cd'en som spillet/demoen lå på? Fulgte den med et blad, f.eks? Hvilke andre spill/demoer lå på plata?

 

Stopp pressen! Jeg tror jeg fant det! Kan det være Autocross Racing? Det spillet har iallfall alt du etterlyser: Pit-stop, is- og grusbaner, oppgraderingsmuligheter, nitro-boost. Det må da være dette spillet!?

 

Nå kom jeg nesten!!

Det der så helt likt ut det jeg leter etter!!!

Laster ned nå gleder meg til å teste det!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...