DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Oijehelvete, albions. Skal faen meg grisebanke deg med kjøleribber og psuer! Forbanna drittsekk! ^Det øvre var en tull. Juksekoder er kos når man ikke orker stresse mer i spill.
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 Motorstorm: Pause the game, then hold L1+L2+R1+R2+R3(whilst pushed right)+L3(whilst pushed left) Big Head (ATVs and Bikes)
War_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Jeg liker http://www.cheathappens.com/ Etter jeg har rundet spillet setter jeg på trainer og koser meg med grafikken. Ingen ting er som å 295 Quadsli de nye spillene i Godmode.
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 War, kan jeg fålåne pcen? Lover jeg leverer tilbake. :wub: Hahaha.
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Jeg husker jeg hadde mye morro med goldeneye kodene
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Var vel dobbel rocketlauncher å greier å greier.... Dobbelt av det meste. Golden Gun... 1 skudd, død. Goldeneye var morsomt til N64, husker det godt hehe. Førstebanan ved den dammen, flyplassen hvor du satt proximity mines. Good times... Nesumar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Husker også att kodene var jættrolig lange og vannskelig og funket ikke avogtil.
Inaktiv bruker 3 Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Bastard - Grand Theft Auto. Kommer aldri til å glemme den koden.
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Enter "BASTARD" as a player name for: 99 lives, 5x multiplier, all weapons, armor, display coordinates, select level, unlimited ammunition and a "Get out of Jail Free" card. Nesumar
Joy Division Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Koden som låste opp Eddie i SSX 3, det blir ikke SSX uten Eddie!
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Er det noen anti politi kode til GTA 4? Koden som låste opp Eddie i SSX 3, det blir ikke SSX uten Eddie! Alle ssx spille tilogmed on tour var geniale. Dumt de ikke lager flere.
Craxmerax Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Koden som låste opp Eddie i SSX 3, det blir ikke SSX uten Eddie! Alle ssx spille tilogmed on tour var geniale. Dumt de ikke lager flere. Hva?? Ikke flere SSX spill??? <snufs> det er jo knallgode spill...!!
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Hvet ikke jeg men det har ikke kommet noen SSX spill til de nye konsollene Bare SSX Blur som ikke er ett SSUX spill.
L1234567890 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Sims 2: "Boolprop testingcheatsenabled true" er genial
Kiro Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Sims 2: "Boolprop testingcheatsenabled true" er genial Rettelse: boolProp testingCheatsEnabled true (den var veldig sensitiv når det kom til store og små bokstaver) Og den er også min personlige favoritt, gjør spillet ti ganger bedre
Sirius Cobra Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Først for å aktiivere: Gouranga så: ISEENEKKIDPEOPLE GTA 2
-ErlendA- Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 NoClip koden på GTA:SA. Da er det bare å springe rundt med hitman i Sawn-Off Shotgun i begge hender. Episk kraft, og så j..... morsomt!
War_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Bruker http://www.cheathappens.com/ Egene trainers med enkle koder for av og på som for eks 1-9 Bruker dette etter jeg har rundet spillet for å leke med grafikken som i Farcry2 i quad-sli osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå