Gå til innhold

Den guddommelige priest-tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes du kunne skrevet litt mer i første posten en Sett i gang og diskuter tbh :)

Men uansett, irreterende at jeg aldri har orket å levle. Synes det er fett å spille Priest og har lyst til å game i arena :p

Skrevet

Kjører med shadow.. vt, mb, mf, sw, også wander du til døden. Da vil du holde deg i live også har man ganske lang oppetid. drikke hver 10. hvis ikke sjeldnere. også må du selvfølgelig passe på å ha pws oppe hele tiden da :)

Skrevet

Lurer litt på hvordan holy prester ligger an på crit nå i PvE? Selv er jeg på 13% ubuffet nå, og lurer på om det er verdt å prøve å få noe mer og om det lønner seg? Guilden trenger litt flere folk for kontinuerlig 25 mann raiding så halve Naxx 25 som er tilgjengelig, men alt av 10 mann er å få tak i - om det skal ha noe å si.

• 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Noen her som har prøvd å heale i raids som discpriest? Er holypriest nå og er vel egentlig en raidhealer. Lurer på om noen har erfaringer som tank-healer (disc).

Skrevet

Er level 77 no med min priest som også er min main. Synst levlinga går for fort, så lurer på kva som feilar folk som synst det motsatte.

Uansett, har kjørt disc sidan level 60, og synst det er veldig bra. Har no 51 disc, og resten i holy.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ugh. Etter å ha fått låne en priest av en kompis for å teste ut å heale en 5-man fikk jeg veldig lyst på en 80 priest. Jeg kom aldri lengere enn til 42, jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er med priests jeg ikke liker, jeg går bare utrolig fort lei av å levle de...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...