audun.g Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Hvordan er AO for tiden? Lurer på om jeg skal poppe innom med den gamle keepern min, kansje tilogmed få han til 220. (er vel rundt 210ish atm) Het Jorgzen og spilte clan rk1, noen anbefalinger på guilds etc? Er det mye spillere rundt omkring for tiden? Join First Light! Utrolig bra org å være i! Ikke altfor ambisiøse, men har flere på lvl 220. Er en veldig avslappet, aktiv og hjelpsom org. Jeg stortrives (det er dessuten 2-3 andre aktive norske spillere der) http://firstlight.inevitablethursday.net/flnuke/index.php
OrrieKM Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Har 1 cd-key til Anarchy Online (og 1 ekspansjons pakke, om jeg husker rett). Husker ikke om jeg registrerte cd-key'en til en account, siden jeg startet aldri å spille, bare Installere / Patche. Noen som trenger?
The Very End Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Trenger man CDkey for AO? Man kan laste det ned gratis, koster bare å kjøpe utvidelsespakkene og å spille dem på månedlig basis. Koster det samme i måneden om du har 1 eller 4 av dem.
audun.g Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 Trenger man CDkey for AO? Man kan laste det ned gratis, koster bare å kjøpe utvidelsespakkene og å spille dem på månedlig basis. Koster det samme i måneden om du har 1 eller 4 av dem. Tror han snakker om en cd-key til exspansions
Voidstar Skrevet 6. november 2009 Forfatter Skrevet 6. november 2009 Man trengte faktisk cd key back in the day
audun.g Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 (endret) Man trengte faktisk cd key back in the day Dark. Var du på "the Grind"-åpningen? I såfall post en screenie a Endret 6. november 2009 av audunaudun
Voidstar Skrevet 6. november 2009 Forfatter Skrevet 6. november 2009 Man trengte faktisk cd key back in the day Dark. Var du på "the Grind"-åpningen? I såfall post en screenie a Var der men tok ikke bilde, mulig du ser meg på et av bildene Means tok
audun.g Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Man trengte faktisk cd key back in the day Dark. Var du på "the Grind"-åpningen? I såfall post en screenie a Var der men tok ikke bilde, mulig du ser meg på et av bildene Means tok Syns jeg så deg ja. Men screensa til Means sugde
The Very End Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Fikk sinnsykt kul epost i dag, angående min gratis konto. Oppgradere alle kontoene gratis, 30 dagers spilletid gratis Virker jo sykt bra, et skikkelig bra tilbud fra Funcom
audun.g Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 http://forums.anarchy-online.com/showpost.php?p=5659050&postcount=1 Nye preview screens
audun.g Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 (endret) Noen nye screens. Div (les comments til means) http://forums.anarchy-online.com/showpost.php?p=5681951&postcount=314 Endret 11. desember 2009 av audunaudun
Voidstar Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Skrevet 11. desember 2009 http://www.youtube.com/watch?v=m2WQB74W6_4 Får tårer av det her
Nitrius Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 http://www.youtube.com/watch?v=m2WQB74W6_4 Får tårer av det her Enig, så ikke så verst ut, men har det blitt sagt noe om når dette kommer? Mener at det har holdt på i en god stund nå, med dette.
audun.g Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 (endret) Holy moly. Dette blir jo dritnais Vel. De nærmer seg nå. Skulle jo egentlig få det ut i år. Men det blir nok ut på nyåret.. Endret 12. desember 2009 av audunaudun
Voidstar Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Skrevet 12. desember 2009 FunCom driver å pusser opp ting dem sa dem ikke skulle røre, vanskelg å si når dem blir feridg. Dem skal også middlertidig ansette flere kodere helt mot slutten av prosessen.
Bulletus Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Har ikke remake-utgivelsen blitt utsatt til 2011 ?
Voidstar Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Skrevet 13. desember 2009 Har ikke remake-utgivelsen blitt utsatt til 2011 ? Det er ikke gitt noen endelig slipdato etter FC dumpet OGRE, til fordel for nyeste versjon av Dreamfall engine.
The Very End Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Noe som igrunnen er veldig bra, de er kommet veldig langt på kort tid med den nye enginen, siden dem har folk som har jobbet mye med den i andre sammenhenger. Er en del ting som ikke er klart enda, men når dette er blankpolert er jeg sikker på at det kommer til å se digg ut. Jeg tipper det kommer mot høsten 2010, mens selvfølgelig er dette bare ren gjettning. Kommer uansett til å vente i spenning på dette
The Very End Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Bump'er denne for litt assistanse (a) Er det noen som har QL300 CM / CC armor? Ville vært evig takknemmelig om jeg kunne lånt / kjøpt noe. Om jeg kan kjøpe trenger jeg litt tid å få fatt i spenna (farmer city raids solo 1-3 ganger om dagen nå i avvente av supple bots) . Og om dere ikke allerede er medlem av Valhall Guardians, ber jeg dere sende meg et tell in-game (lonelyfaith) så ordner jeg det slik at en leder tar kontakt. Skandinavisk org på RK2 med normalt 10-30 members online
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå