Gå til innhold

Din første mobil


Anbefalte innlegg

Min første mobil var siemens c35i, kjøpte dn under vm i 98 såvidt jeg husker. jeg har dn fortsatt og bruker'n...men om 3 dager har jeg m55 og da skal c35 i VEGGEN!!! det har jeg gledet meg i hele 5 år til 8) Men c35 er en meget bra kvalitets telefon! :woot: Hvor god dn kvalitetsmessi er etter at dn har møtt veggen vet jeg ikke enda ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsomt dette her skikkelig mimre tur.

Her er lista:

 

1. Motorola. (Enorm telefon antenna alene var på 17cm og kunne ikke legges ned.)

2. Motorola microtac. Denne var liten i forhold til den første jeg hadde, men det er microtac'en som har tilnavnet murstein)

3. Nokia 1630

4. Phillips Diga

5. Simens et eller annet

6. Nokia 7110

7. Nokia 6210

8. Siemens S55

9. Nokia 3650

10. Sonyericsson T610

 

Har alle de 3 siste telefonene ennå.

Nokia 3650 er min soleklare favoritt. (Ja desverre for alle dere T610 elskere).

 

:D

Lenke til kommentar

:D Min første tlf var en Ericsson GH388, fikk den av My old man i 97 men måtte skrape sammen til en kontantkort selv :p Stygg men likevel "rå" på den tiden. Var den første på skolen med mobil og kontantkort (8. klasse i 97')!

 

Så kom: Bang & Olufsen - Et eller annet (dønn like funksjoner som 388en)

Også: Nokia - 3210

Også: 6150

Også: 8810 (vet ikke hvorfor jeg gadd, den betydde bare trøbbel)

Også: 8310

Også: 6100

Nå: 8910i

Videre: 6220 :woot: (LÆKKERT) :woot:

Lenke til kommentar

Har sett mage tar ned hele regla, så her er min:

Started med en motorola M6005 eller hva enn den het. Gikke over til den da svindyre 3210 etter en stund, som siden bøe byttet i en 6210 som gikk i snøfresen. Fikk da en 5110 som jeg kjøpte for en hundrelapp, innen jeg kjøpte meg en 5510. Etter 5 ganger på reperasjon fikk jeg penga tilbake, og kjøpte meg en Samsung SGH-N620, som jeg byttet inn etter en uke, og kjøpte en Siemens C55. Gikk nyrlig over til en 6100, som jeg forhåpentligvis beholder en stund....

Lenke til kommentar

Har sett mage tar ned hele regla, så her er min:

Started med en motorola M6005 eller hva enn den het. Gikke over til den da svindyre 3210 etter en stund, som siden bøe byttet i en 6210 som gikk i snøfresen. Fikk da en 5110 som jeg kjøpte for en hundrelapp, innen jeg kjøpte meg en 5510. Etter 5 ganger på reperasjon fikk jeg penga tilbake, og kjøpte meg en Samsung SGH-N620, som jeg byttet inn etter en uke, og kjøpte en Siemens C55. Gikk nyrlig over til en 6100, som jeg forhåpentligvis beholder en stund....

Lenke til kommentar

Ser at mange begynte ganske sent...... :D

Startet sjøl med en Motorola 5200, nesten med det samme Netcom åpnet GSM nettet sitt.....og vilken voldsom dekning det var da... 8)

Etter det ble det en Simonsen/Orbitel 902...ikke så veldig hendig den heller...

Deretter:

Ericsson GA318

Siemensen S6

Ericsson 688

Phillips Spark

Ericcson 768

Ericsson T10

Ericsson T18

Motorola T2288

Siemens S25

Motorola V66

Siemens C55

 

Hmmm...det har da blitt noen i årenes løp....og faktisk ikke en eneste Nokia... :o

Lenke til kommentar

Her er mine telefoner:

 

Den første var kongen av alle telefoner (når det gjelder størrlese da :wink:)

det var en ericsson 1994 modell et eller annet.... Var MINST 25x15 cm og veide sikkert over 300 gram..... :woot:

Etter på fikk jeg en 8110 (dritt), den varte i noen år

og så fikk jeg 3210 (ennå større dritt), som varte i noen FÅ måneder (3-4)

så ble den skiftet ut med en 3330 som må være den verste telefonen som har eksistert... fikk den bytta mot en ny av samme type, men den var ikke værre (slår seg av hvis du snakker lengre enn 15 sekunder.... reperasjon for dette 1000 kr,skjermen ødelagt: 300 kr + arbeid, + bateri.... utgifter i bøtte og spann........)

så etter en stund med vel fungerende og bra nokia telefoner (ironi), 4 mobiler på 6 år så har jeg bestemt meg: ALDRI MER NOKIA!!

Nå skal det bli andre boller ja :woot:

enten :yes::yes: Siemens ST55 eller SX1 :yes::yes: venter spent! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...