Gå til innhold

Den koselige warriortråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Testa Arms på PTR i helgen, og jeg liker det jeg ser der i hvertfall :)

 

Var fury nerfsene nok til at arms be attraktivt?

Det er vel ingen arms spesifike buff, bortsett fra taste for blood.

Eg håper virkelig blizzard har tenkt å buffe arms med mer en en bedre battle stance.

Endret av Zelda
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Orker ikke komme med en hel masse quoter, men det var sagt tidligre att fury rotasjonen går på BT så WW, det er ikke så.

 

Priolisten for fury går:

1:WW

2:BT

3:Slam

Og sett bort ifra det så prøv å legg opp heroic strikes uttenfor bloodsurge, altså etter instantslammen om du får bloodsurge og helst menst BT og WW er på cooldown.

Dersom du har heroic strike på mer eller mindre hvert slag slik att dem stacker opp på BT og WW så hopper slam opp på priolisten. Dersom du ikke har så mye rage, noe som du stort sett bare vil ha på kamper med konstant AoE (som sapphiron) så gjør du priolisten slik som den står der og dem vil til tross hva noen sa tidligre kolidere.

WB-----BW----B--W--B----WB<-tilbake til start (w for ww, b for bt, - for blank cd/slam)

Dersom en bloodsurge proccer av en heroic strike rett før punktet der ww og bt står sammen så bør du også heller delaye rotasjonen for ved å gjøre slam ettersom 2 global cooldowns på rad kan procce ny surge samt eventuelle heroic strikes som legges oppå.

Patchwerk, singeltarget fight: http://wowwebstats.com/yj25ulvisql53?s=146541-181816

Faerlina, multitarget fight: http://wowwebstats.com/113qkre3zj6ck?s=253834-279487

Trykk på characteren for å se mer detaljert info om dpsen.

Tenk selvsagt over att for hver gang du bruken en ww får du 2 hits som vil vises seperat på wws og meters.

På begge linkene finnest også hele den kveldens raid.

 

Maxdps var også nevnt, denne siden er langt mindre nøyaktig enn de fleste spreadsheets.

Men er en grovregning av gear som er langt bedre enn din hoderekning og er uten tvil bedre enn "denne itemen har mye hit og jeg liker hit" <- denne typen gear sammenligning, så ikke vær redd for å bruke den.

Ikke vær dum og gå for dårlige items for å komme over diverse caps eller anbefalte mengder av stats dersom maxdps.com sier en annen item er bedre til tross for att du ikke er cappet.

 

Når det gjelder denne fury vs arms debatten til 3.1.0 så er det ikke godt å si ennå. Har ikke fått testet med flere buffs enn kings og unimp shout. Arms gjør mer dmg selvbuffet enn fury, selv med en svært så uperfekt rotasjon. Fury tjener nok litt mer dps fra 20% haste men bortsett fra det ser jeg ikke mye fury har å tjene på buffs over arms og holder derfor en liten knapp på att arms kommer til å bli den nye pve speccen. Men bare tiden vil vise.

Desuten kommer selvsagt ann på encounterne, til tross for att arms ser ut til å vere bedre singeltarget dps så er det ikke umulig att encounters som freya and razorscale vil fremme fury mye til tross for nerfen. (se på meterne lengre oppe angående forskjellen på singeltarget og multitarget dps for fury)

Dersom du ikke er spesielt tight på rotasjoner og kommer til å somle vekk en hel mange global cd's så bør du også kanskje vurdere å holde på fury speccen selv arms viser seg å vere den nye "beste for pve"

 

Såg også noe her om tanking specs i samband med impale og deep wound. Begge er sterkt anbefalt fra min side og kommer bare på bekostning av shieldblock chance som er mer eller mindre ubrukelig med mindre du går sterkt inn for shield gear, noe som ikke eksisterer nok av i dag til å være verdt det:

http://www.wowhead.com/?talent=LAM00fZhbZMItrx0zidIzsGo

(tier8 kommer til å ha mer shield block value)

 

Tenacious<KPN>

Kazzak EU

Endret av Tenacious
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Burde holde det, men er selv en hithore, hater når white misser mye :p

 

Da skal jeg fortelle deg en historie om min warrior i Fury Offspec. Har sånn ca. 420 hit rating på han... så klarer meg fint å holde meg over hit cappen:P

 

Testa Arms på PTR i helgen, og jeg liker det jeg ser der i hvertfall :)

 

Var fury nerfsene nok til at arms be attraktivt?

Det er vel ingen arms spesifike buff, bortsett fra taste for blood.

Eg håper virkelig blizzard har tenkt å buffe arms med mer en en bedre battle stance.

 

Det som skuffer meg er at Blizzard kommer til å nerfe battle stance også... Ødelegger hele konseptet med armor penetration og slikt, noe som irriterer meg, fordi jeg kunne komme med skikkelig fine hits når jeg fløy i arms:P

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Du skal være expertise-cappa som arms. Lavere er ingen krise, men målet er å være cappa

 

Weapon mastery bør unngås hvis man kan det, siden du trenger de talentpoenga for andre ting.

 

Den expertisen man får fra strength of arms er allerede lagt til det som står på char-sheet, så 26 er målet.

Endret av KAS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...