Haunts Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Får vel prøve igjen i morgen. Folk begynner å bli ganske irriterte å lei vel å merke, men ingen kommer til å slutte å prøve av den grunn
Draift86 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Isåfall burde det være mulig å logge inn i Darkfall, ikke sant? Noe jeg ikke kan. Vet ikke om de trekker med en gang, er vel bare å sjekke imorra siden fart ikke er noe AV er kjent for...
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Først var jeg redd Aventurine ville slite med salg og penger. Men nå kunne jeg ønske de gjorde det.
Draift86 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Da er Hovmod endelig snekra sammen online og klar for å ta imot folk. Må si jeg liker å gå med "SupremeGeneral" under navnet, i have the power!
EpicNerd Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Da er Hovmod endelig snekra sammen online og klar for å ta imot folk. Må si jeg liker å gå med "SupremeGeneral" under navnet, i have the power! Om de lager en ny server er det stor sansynelighet for a tjeg joiner den istedet... Hør med hva Hovmod gjengen online syns om det
Draift86 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Om de lager en ny server er det stor sansynelighet for a tjeg joiner den istedet... Hør med hva Hovmod gjengen online syns om det Uff, "allt" det slitet for å skrape sammen gold for ingenting? "I have read about people anticipating a second server within short time, but let's not worry about that for now." Var det Perpetuus(tørrfisk?) sa til den saken når det kom opp på Hovmod forumet. Vi får nesten se hva som skjer, tviler på alle kommer seg inn på en dag hvis de fortsetter lenge med den salgs metoden de bruker nå.
Voidstar Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Fikk kjøpt meg plass i dag, gleder meg til å prøve!
Dumrian Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Dere som kom inn idag får nyte det, håper det er verdt det. Så snakkes vi sannsynligvis (ikke) ingame imorra Endret 4. mars 2009 av Tufte
Stifi Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Skjul En fra CE guildet fikk kopien i dag. Endret 4. mars 2009 av Stifi
EpicNerd Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Skjul En fra CE guildet fikk kopien i dag. Haha, jeg fortjener spillet mer enn han
Frederick_ Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Det var en STOR sopp Kommer en ny dag får dere som ikke har fått spillet
Mayaman Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 jeg har faktisk totalt mista futten og alt for spillet, trodde aldri at devs'a skulle være så dårlig forberedt på folksomhet. sukk. Von Buhl, signing out
klinka Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Spillte i betan siden tidlig januar og fikk spillet på release. Har ikke spillt fælt mye siden release men kan si spillet forbedrer seg hver dag og det som om hele det gamle PK communitiet våkner til live igjen i dette spillet. Visst det er en hel norsk guild der ute ta kontakt ingame navn er fRdz X
Konamixx_InnleggNO Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Hadde du det travelt da du skulle lage char navn? Ser ut som det er et resultat av hodet mot tastatur i stor hastighet
klinka Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Hadde du det travelt da du skulle lage char navn? Ser ut som det er et resultat av hodet mot tastatur i stor hastighet Haha Nei, fRdz er vel bare data slang for Fredz, og la bare til en stor X. Grunnen til det er hovedsakelig at i darkfall må du skrive navnet til den du skal invitere til party i et chatvindu og visst navnet er for langt kan det by på problemer i hektiske situasjoner. Valgte å holde det enkelt
klinka Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Må man ikke ha et etternavn? Jo, det er korrekt. Et fornavn og et etternavn. Men såvidt jeg vet er det ingen minimum antall bokstaver på noen av dem. Så du kan jo ha et navn som fks "C C" eller "A X". Men du må ha et etternavn.
klinka Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Best jeg får kopien i dag. De åpner vel shopped rundt klokken 9 idag også, de har sakt de skal åpne den rundt da hver dag intill den største lasten med folk har fått sin kopi så skal de ha den oppe 24/7.
Stifi Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Best jeg får kopien i dag. De åpner vel shopped rundt klokken 9 idag også, de har sakt de skal åpne den rundt da hver dag intill den største lasten med folk har fått sin kopi så skal de ha den oppe 24/7. De åpnet rundt 7 i går da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå