Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

jeg kjenner et savn etter min egen pc ogxbox. 2 uker uten er da altfor mye!

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Grattis forresten :)

Skrevet

Å være onkel må være konge! Ikke bare er det tidenes kuleste tittel, men hver gang man ser nevøen/niesen(e) sine kan man være skikkelig grei. Da er det mor og far som blir 'the bad guys'! :lol:

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Koselig helt til de vet hvor de skal putte banneord i en frekk setning, eller du ikke klarer og bestemme over dem mer. Sånn har jeg det hjemme. 3 søstre på 8-9, en hyperaktig bror på 11, og en bror jeg nesten ikke har kontakt med på 20.

Skrevet

Har noen kusiner som fortsatt er i den alderen hvor de ikke har en altfor god uttale, og hver gang de spør om kjeks holder jeg på å le meg ihjel. "Mamma, kan vi få barnesex?" roper de gang på gang!

Gjest Bruker-127711
Skrevet

"Kan jeg få mariesex?" :p

Skrevet

Jeg har tilbringt hele dagen med min søster på syv, ikke helt det samme som å være med sånne smårollinger men det har nå vært koselig. Dagen har dor det meste bestått av singstar, sims and and so on... med en fin snope tur på butikken i tillegg :)

Skrevet

Søsteren min har kommet over det stadiet for lenge siden, det kommer nok til å skje med niesene dine også.

Bare vent å se :)

Skrevet (endret)

Hehehe tja ho elsker å tegne hender og! Har enda ikke vist henne hva en pc kan gjøre!

Paint kan være morro det og ja!!

Endret av Nøtte
Skrevet

Husker den perioden jeg jobbet i barnehagen, de ungene elske virkelig å tegne og jeg kan helt ærlig si at jeg ikke hadde noe imot det jeg heller.

Nå kom forresten resten av søskene mine hjem, så jeg blir dermed tvunget til å se Paradise Hotel, dette er det man kaller et mareritt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...