Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg syns egentlig at skolen kunne tatt sommerferie nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg syns egentlig at skolen kunne tatt sommerferie nå.

Jeg tar en titt ut av vinduet, og av en eller annen grunn... føler jeg at det er et eller annet som ikke stemmer.. :huh:

Skrevet

Er ikke i litt vårstemning en gang, om det er sol er det rundt en og to grader med bitrende vind. Eller så er det overskyet og regn hele tiden, fordømte by!

Skrevet
Ingen som gir faen i om bestemorra mi dør?

Ok. <_<

Tidligere i dag ga du jo til og med nok faen til å klare å sutre over at bilturen varte i 2 timer... så nei.

Skrevet
Ingen som gir faen i om bestemorra mi dør?

Ok. <_<

Kondolerer. :(

Men sånn btw, det der er faktisk to nektende elementer som "opphever" hverandre. Den setningen du skrev betyr altså at det ikke er noen som gir faen.

Skrevet

Haugesund på Vestlandet. I dag fikk jeg faktisk litt vårstemning når jeg så sola glimte gjennom soveromsvinduet. Men når jeg kom ut regnet det overraskende. Så var det en bitrende kulde og vind :( Gi meg varmt vær!

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg har skikkelig vårstemning. Nå er det perfekt. Rett før alt blir sørpe, snøen er kram som fy, man kan gå uten lue (Men jeg har den på, siden det ser ut som en skeiv afro som ikke er en afro, bare et stygt hår), og man trenger ikke boblejakke lenger. Jeg hater boblejakker.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Ikke kom her og si at det ikke var kaldt i Oslo i Januar.. Det var jo helt forjævlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...