Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spille.

Da har vi tømt whiskyflaska og sjitpraten har gått løst i hele kveld. Det er ikke ofte alle vi som har kjent hverandre i 12 år møtes, men det er sabla koselig når det skjer. Dagens sjekketriks: Æ har eget rom, å ei diiiiiger dobbelsæng.

Skrevet

Fikk ikke spilt noe. En vampyrs bekjennelser på tv. Endte opp med å se den istedet.

Ellers følger jeg med på en skikkelig fight på Diskusjon.no om 9/11 og om regjeringen var bak det hele. Den tråden kunne trengt en moderator.

Skrevet

Ingen part. Jeg bare lurker der akkurat nå, fordi det er en fyr der nå som er helt sprø og har til tider 4dobbelpostet og sitert meterlange sitater, bare for å skrive en linje til svar.

Jeg vet heller ikke så mye om det til å ta noens side i saken.

Skrevet

Jeg syns biten med at USA sto bak det selv låter mildt sagt håpløst teit ut. Men jeg klarer virkelig ikke å hoppe på sørgekoret over de som døde uten å tenke på de millioner av sivile USA har drept gjennom tidenes kriger men som ingen nevner.

Det er en forskjell på krig og et sivilt angrep som det 9/11 var, og det forstår jeg og jeg har virkelig medfølelse med de rammede - men sivile tap er sivile tap og så lenge USA syns så jævlig synd på seg selv uten å i det hele tatt balansere synet sitt blir det veldig skjevt for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...