Eplefe Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Hvilken font foreslår dere da? En hvilken som helst grotesque.
Vaenas Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Verdana er f.eks en. Tahoma gjør seg også bra. Arial er ganske standard, og du slipper å bekymre deg for at fonten ikke er lik i alle OS.
- FuzioN Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 (endret) @Eplefe: Gi meg fullt fontnavn, eller så tar jeg på Comic Sans. Endret 5. oktober 2009 av HCG
- FuzioN Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Nei, vi diskuterer hvilken font jeg skal ha på nettsiden min.
psyched Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Ah now it works! Da legger jeg meg liksågodt! God natt!
Eplefe Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 (endret) @Eplefe: Gi meg fullt fontnavn, eller så tar jeg på Comic Sans. UNNSKYLD, jeg glemte at man ikke mottok googlen sin før man ble elleve år og ble opptatt til THE SCHOOL OF INTERNETS AND MAGIC. Og at man ikke får bruke det utenfor skolen før man er sytten. Endret 5. oktober 2009 av Eplefe
Nøtte Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 (endret) hehehehe me like Eplefe Google kan jo være skummelt! Det er jo en fare for og virke smart jo! Endret 5. oktober 2009 av Nøtte
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg lo hardt når jeg så att halve forumet ikke hadde hørdt om Zombieland.
- FuzioN Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Halveforumet er ikke zombie-freaks, sånn som deg.
Eplefe Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 STFU. Jeg bare tenkte at man gikk hen og skaffet seg litt info om webdesign-basics før man bare "YAY HJEMMESIDE\o/"Vaenas ga deg forøvrig fulle navn omgomg.
- FuzioN Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Eplefe, den siden er langt fra ferdig. Da vet du det. Jeg begynte å lære web-design fordi jeg måtte designe nettsiden til PS3-vennegjengen jeg er med i. Heldigvis ville en annen gjøre det, men likevel ville jeg lage en side. Derfor finnes TazDog.CO.CC. Endret 5. oktober 2009 av HCG
- FuzioN Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 MERK: I de neste dagene kommer jeg til å være litt mindre aktiv. Det er fordi jeg vil prøve å bli litt mer aktiv på Diskusjon.no. Det har ingenting med dere å gjøre.
Eplefe Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Fullstendig lov å øve seg på webdesign fortløpende. ^_^
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Holy shit, jeg er først for første gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå