Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Har nettop sett Year One og Bruno. Begge var morsomme, men Bruno syntes jeg ikke noe særlig om. Jack Black var forøvrig dritrå i Year One.

Skrevet

Fikk nettopp bekreftet på internett at jeg har skole klokken 08.15 imorgen. :( On the bright side, så har vi fri Onsdag og Fredag, så det er kos.

Og snart kommer det en Peppes Pizza til meg. Nam nam. Litt kjipt at man ikke kunne legge til jalapeno's.

Skrevet (endret)

Blå skrift på svart bakgrunn eller omvendt er enda verre.

Dessuten så det litt rotete ut med to farga tykke linjer midt i alt det hvite.

Endret av AltF4
Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

2006-10-06-MarceloBezos-pennypyramid2.JPG

Woooww...

Endret av Bruker-127711
Skrevet

Er bare å gjøre det beste ut av det og finne en farge som passer bra med blå det! Selv syns jeg de to blåfargene du viste matchet bra egentlig.

Skrevet (endret)
Jeg får jo nesten to ukers fri da, i og med at det er høstferie om en uke. Da skal jeg opp på hytta og møte Paisley. :love: Har fått gjennomslag for internett på hytta også, så om vi får det innstallert nå om en uke kan vi streame det. :lol:

Det blir kos :love:

Vi skal også få fikset Internett i løpet av kort tid i følge fattern, men det blir vel et år eller noe. Men da blir det iallefall videoblogging fra min og mokkos side! Gled dere! :)

Ca 0 innlegg igjen.. Gratulerer, hvis man kan gratulere for sånt. ;)

Det kan man ikke.

Følger ikke med på postcounten, men det er jo en liten seier i seg selv når jeg føler jeg har levert 1000 innlegg proppet med kvalitet!

Endret av Paisley
Skrevet (endret)

En trollete post er fortsatt en trollete post selv om man har noe som viser at man har høy kvalitet innen for innlegg i utgangspunktet.

Endret av AltF4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...