Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Menne.... nå har jeg prøvd å laste ned spotify som du sa, Einride. Men når jeg klikker på lagre fil skjer det ikke noe mer.

 

Eg prøvde nettopp å laste ned klienten, treng ikkje ha konto eller vere logga inn for det. Den lasta ned heilt fint. Dette var riktignok Windows-klienten, men...

 

Startar ikkje nedlastinga eller vil den ikkje installere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der ja :) Men nå sitter jeg å venter på at prototype skal innstalere seg ferdig til maskinen, så jeg kan spille uten lyden fra xboxen.

 

Noen som har en BF: Heroes beta kode, eller en fil de ikke spiller på? Til samme kompisen min dette også :p

 

Hva skjer med at du spør etter ting hele tiden da?

Lenke til kommentar
Menne.... nå har jeg prøvd å laste ned spotify som du sa, Einride. Men når jeg klikker på lagre fil skjer det ikke noe mer.

 

Eg prøvde nettopp å laste ned klienten, treng ikkje ha konto eller vere logga inn for det. Den lasta ned heilt fint. Dette var riktignok Windows-klienten, men...

 

Startar ikkje nedlastinga eller vil den ikkje installere?

Nedlastningen starta ikke, men jeg kan prøve det du sa.

 

 

Jebus H. Christ on a bike, kva faen?! :mellow:

 

Kven har dei ****** for å få lov til å gi ut noko sånt? Om den der blir ein såkalla "sommarhit" fortener nokon å dø. Langsamt og smertefullt...

DREP MEG! Jeg skal dedikere livet mitt til å gjennopplive Jokke, for å gi han en hagle så han kan skyte de!

Lenke til kommentar
Jebus H. Christ on a bike, kva faen?! :mellow:

 

Kven har dei ****** for å få lov til å gi ut noko sånt? Om den der blir ein såkalla "sommarhit" fortener nokon å dø. Langsamt og smertefullt...

Jeg kan love deg at dette ikke er siste gangen du hører denne låta;D

Må forresten si at orginalen er ganske fæl den også, selv om teksten er en smule bedre ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...