Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Har ikke gjort det med RH enda, bare med HP :p

Edit: tror jeg må gjøre det engang, har glemt masse ser jeg.

Endret av Bruker-127711
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jepp, jeg har så Heroes sesong 1 på 2 dager, det var råfett. Legger merke til ting 10x bedre.

Skrevet

Ja..du merker på en måte karakterutviklingen bedre når du ser det for etter hverandre. :)

Det eneste negative er at man noen ganger ikke greier å skille episodene fra hverandre og mister dermed litt detaljer.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Også går tiden altfor fort. "Oj søren, er klokka halv 3 alt..?"

Skrevet

̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̡̢̛̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̿̿̿̊̋̌̍̎̏̚̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̕̚̕̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̡̢̛̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̿̿̿̊̋̌̍̎̏̚̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕

lolololololol

Gjest Bruker-127711
Skrevet

5 timer, og masse cola og godteri :lol:

Skrevet (endret)

hehe...noen ganger det og :p

Jeg har faktisk kommet ut av telling for hvor mange ganger jeg faktisk har sett serier som Buffy,Angel,Heroes osv...

Endret av Ehtram
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Buffy og angel har jeg ikke sett før, bra?

Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Må sjekke det ut.

Lurer på om jeg skal se Disturbia igjen. Syk film.

edit: ser ferdig wrestler istedenfor.

Endret av Bruker-127711
Gjest Bruker-127711
Skrevet

En fyr som får hussarrest for å ha slått til læreren, og finner ut at naboen ikke holder på med lovlige ting. Spennende fra start til slutt, min favorittfilm.

Skrevet (endret)

Jeg får teste den ut når jeg får tid, kansje til helgen :)

-stikker innom en liten svensk bukt som har fått mye omtale i dag-

Endret av Ehtram

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...