Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Digg med gamestop sin innbyttekampanje. Har bestilt meg 4 rævspill på play til totalt 350 kr, som jeg har tenkt å bytte til dragon age og ass. creed 2... Bare å kjøre på guttær.. hehe

Du gidder ikke linke til du spillene du kjøpte? Jeg er lat.

Endret av nypis
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper demoen av Batman imponerer meg ellers er det lenge til jeg skal kjøpe meg et nytt spill :p

Det blir midten av september da kommer Colin McRae Dirt 2 ut og skal ha det til PS3 pga G25 rattet fungerer på PS3en min :)

Skrevet
Digg med gamestop sin innbyttekampanje. Har bestilt meg 4 rævspill på play til totalt 350 kr, som jeg har tenkt å bytte til dragon age og ass. creed 2... Bare å kjøre på guttær.. hehe

Du gidder ikke linke til du spillene du kjøpte? Jeg er lat.

Håper du ikke kjøpte noen sportsspill, fordi Gamestop tar ikke mot dem i sånne kampanjer ;)

Skrevet (endret)

Tok helt random på PS3en og tok meg inn på PlaystationStore og der lå Batman Arkham Asylum demo for nedlasting, gleder meg til å teste det :D :D

Endret av Toman
Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

*sjekke om den er paa marketplace*

Edit: ikke paa marketplace.

Endret av Bruker-127711
Skrevet

Men så skal den jo installere også. Den er på 66% nå. Med denne farten rekker jeg å installere, patche, laste ned DLC og å runne Fallout 3 før jeg prøver Batman.. :p

Skrevet
Jeg er virkelig imponert over demoen :). Kampsystemet fungerte bra, god stemning, bra grafikk og cutscenene er herlige...!!! Blir sikkert et kjøp ja :)

Bare gni det inn. :p Har ventet i all evighet nå!

Skrevet (endret)

Gay at PS3 må installere demoer og PSN-spill-_-'

Fått meg triggers til Dualshock 3 nå da. Definitivt bedre enn vanilla, men syns de er litt vel store egentlig...

Endret av Laland
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...