Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
har motion pluss kommet? hvordan funker det? oog mye koster det? OOG bruker tiger woods 10 det?

Det følger med i bundlen til Tiger Woods PGA Tour 10 og bundlen fikk jeg tak til snaue 449kr :). I TWPGAT10 så fungerer M+ sånn så ekte golf omtrent, du vrir og vendre i det du skal slå da får du en draw eller fade i skuddet :). Seperat så kostrer M+ 278kr på cdon

Skrevet (endret)
Elsker at det det er server trøbbel i BF 1943 :p Min eneste fridag frem til mandag i dag...

Er vist problemer på europa serverne. DICE jobber med problemet:

- En ansatt hos DICE

Europe is having issues again, please keep joining even if it is bad to help us track this and get a fix ASAP. These are network issues in the Data Center and not the game or the servers so this will be fixed ASAP and we are priority number 1!

http://forums.electronicarts.co.uk/battlef...ml#post10185681

Fra BF 1943's twitter:

Servers have been added, mostly in Europe, start trying to play!

https://twitter.com/OfficialBF1943

Endret av Paisley
Skrevet (endret)
aww, sure greier!:) er bf 1943 typisk bare online?

Kun online ja :)

Å søke etter spill tar ihvertfall litt tid no, så det er vel ting på gang ja.

EDIT: Nei dette er heeelt håpløst.

Endret av Mala
Skrevet

Det bør det, men får vel uansett ikke tid til å sette meg ned skikkelig :p Faan så mye å gjøre for tida.. MenMen, alt til en god sak :D

Skrevet (endret)

Ble bare frakoblet når eg testet litt tidligere i dag, hadde i det minste håpet på 1 times spilling før jobben..men neida.

Har lyst på noe å spille asap ffs :p

@ Bloodlines, føler med deg. Men trøst deg med at dette er den beste årstiden å få RROD da ^^

Endret av Mala
Skrevet (endret)

Fikk Unreal Tournament III idag til PS3

Og til han som sa at det er ikke splittscreen til PS3 er feil, er nemlig støtte for splittscreen i Unreal Tournament III ;)

Endret av Toman
Skrevet

Siden du er eksperten her, Toman. Har sett at du spiller Wii på en HD-TV, bruker du en annen kabel enn den som fulgte med i pakka?

Skrevet
Jeg spiller og Wii på HD-TV. Kjøpte meg en component-kabel, og har brukt den nesten hele tiden. Funker ivertfall veldig godt hos meg. Ble bedre bilde med den enn med den som fulgte med i pakken :)

Hvilken butikk kjøpte du den kabelen?

Skrevet

En god, og ikkje minst nødvendig investering Hagen. Wii med kompositt kabler på en HDTV er regelrett forferdelig å se på.

Har BF 1943 blitt spilbart i løpet av dagen? Sitter enda på jobb og klør i fingrene etter å plassere 360 kontrollen mellom hendene.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...