Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns de kunne holdt seg fra eventuelt å slenge inn CoD i tittelen. Virker så veldig mye mer videreført hvis de kun bruker Modern Warfare 2.

Skrevet

Er veldig lei CoD navnet. Greit nok, du er garantert et ihvertfall middelmådig spill, men når Treyearch voldtar IW's franchise annethvert(?) år mister navnet mye av det det står for. CoD2, 3, 4 og WaW har jeg erfaring med, og CoD 2 og 4 er i en særklasse.

Skrevet (endret)

Er det ikke ellevte oktober spillet kommer da? 11.10.09.

edit: Glemte at de har måneden før dagen. Hehe, glem det der :p

Endret av Amos Halvspenn
Skrevet (endret)

Gleder meg til dette spillet her ja!! :p

Elsket 4eren ca i 90 timer på alle modusene, så dette kansje overgår 4eren og gir meg kansje 120 timer tilbake :)

Endret av Toman85
Skrevet

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har spilt igjennom spillet, antall timer jeg har spilt online eller hvor mange ganger jeg har spilt "All Ghillied Up", men dette er et spill jeg ikke kunne gledet meg mer til. Skal bli elskverdig. ^_^

Skrevet

Vel vel folkens. Masse ny info er noen fattige dager unna nå. Vi snakker ca 10 sider snadder. Det nyeste Game Informer som kommer til folks postkasser around the world rundt 15 mai vil inneholde verdens første preview. Jeg kjenner de begynner å rykke i hypefoten.

gami194cover.jpg

Skrevet (endret)

Yay. Seks sider om DJ Hero. Da MÅ jeg ha det!

Oh and, fint at det kommer litt nytt om MW2 også. Men det er DJ Hero som prioriteres!

^_^

Endret av Laland
Skrevet
Hvordan er det med posting av scans? Er det ulovelig her på forumet?

Må vi få tak i det på andre måter. Litt sånn som i den nye Pirat filmen til michael Bay?

Fekk smekk for det på gamle gamer.no - utan at eg veit kva reglane seier om det på nye gamer.no :-)

Gledar meg uansett noko villt til å lese om Mw2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...