Gå til innhold

Hvordan er spillet i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ble lei av spillet etter å ha vandret i tortage i 5 dager... Men det er mindre bugs nå en det var når spillet kom ut :)

Nåja, så var Tortage den mest polisha sonen, minst bugs etc. utenom klasse bugsa, når det ble lansert. :)

Skrevet

Hmm... Jeg gav meg etter level 22 som ranger litt etter at spillet var kommet ut.

Hvordan er ranger-classen nå iforhold til da? Vurderer litt å begynne igjen, men spørsmålet er det: Er det verdt det?

Skrevet
Hmm... Jeg gav meg etter level 22 som ranger litt etter at spillet var kommet ut.

Hvordan er ranger-classen nå iforhold til da? Vurderer litt å begynne igjen, men spørsmålet er det: Er det verdt det?

Ja, Ranger klassen har blitt kraftig forbedret! Er nå en av de beste klassene, og endgame gearet deres dropper mye oftere nå! :) AoC begynner å ta form nå! :)

Skrevet
Jeg sluttet med en Barbarian og en Guardian, begge rundt lvl 30 for snart et år siden. Hvilken bør jeg fortsette på?

Guardian hvis du vil spille PvE, Barbarian hvis du vil spille PvP :)

Edit: Var litt kjapp med å svare her. Guardians tåler helt sykt mye, og får vanligvis være ifred i en pvp fight, barbarians gjør mye skade, og de fungerer også utmerket pve. Vil anbefale deg å spille på den du likte best, og heller utvikle deg mot pve/pvp. :)

Skrevet

skal starte opp igjen etter patchen. men orker ikke og forsette med min lvl 63 guardian. vil heller starte med fresh start, vurderer og gå for assassin.

hvordan er de i forhold til andre klasser? pve og pvp. godt balasert? op? utrolig kjip?

gleder meg til og starte opp igjen :)

Skrevet

Hvordan er det med quests i AoC nå (fra nivå 60 og utover)? Jeg er glad i å gjøre oppdrag og lurer på hvilket MMO som legger mest tid i å lage spennende quests. Det ser ut som at WoW trekker det lengste strået med sin nyeste utvidelse, men jeg lurer altså litt på AoC.

Skrevet
skal starte opp igjen etter patchen. men orker ikke og forsette med min lvl 63 guardian. vil heller starte med fresh start, vurderer og gå for assassin.

hvordan er de i forhold til andre klasser? pve og pvp. godt balasert? op? utrolig kjip?

gleder meg til og starte opp igjen :)

Assassin klassen er en klasse med ekstremt mange regnererings ferdigheter, men de er litt "squishy", puslete. Gjør mye damage og mange vil synes de er ganske overpowered. Assassin er en helt grei klasse, som har det har blitt lettere å levle nå enn hva det var tidligere :)

Skrevet
Hvordan er det med quests i AoC nå (fra nivå 60 og utover)? Jeg er glad i å gjøre oppdrag og lurer på hvilket MMO som legger mest tid i å lage spennende quests. Det ser ut som at WoW trekker det lengste strået med sin nyeste utvidelse, men jeg lurer altså litt på AoC.

Fra nivå 60+ har det jo kommet en patch som introduserte Ymir's Pass, en ny sone fra 58-64, så har du jo Atzel's approach og så Kheshatta. Så er jo Common district snart på vei, så utvalget av quests blir tydelig mye bedre :)

Gjest Slettet+130498
Skrevet
Hmm, kanskje jeg skal ta opp igjen Conan jeg også.

Har tenkt tanken mange ganger, men ikke gjort noe mer.

vel jeg har tenkt det samme mange ganger men ikke fått rotet meg til det før nå i helgen og jeg må at jeg ble positivt overasket over det jeg så. spilte en del i release mnd og sleit mye med krasj, lav fps og høy ping. disse probleme ser nå ut til å være fikset i tillegg til at populasjonen er mindre så man får ikke det sild i tønne komplekset hver gang man skal gjøre noe. nå har jeg ikke kommet så altfor langt(lvl8) så skal ikke utalle meg om resten av verden, men sjansen er stor for at jeg kommer til å fortsette.

Skrevet
vel jeg har tenkt det samme mange ganger men ikke fått rotet meg til det før nå i helgen og jeg må at jeg ble positivt overasket over det jeg så. spilte en del i release mnd og sleit mye med krasj, lav fps og høy ping. disse probleme ser nå ut til å være fikset i tillegg til at populasjonen er mindre så man får ikke det sild i tønne komplekset hver gang man skal gjøre noe. nå har jeg ikke kommet så altfor langt(lvl8) så skal ikke utalle meg om resten av verden, men sjansen er stor for at jeg kommer til å fortsette.

Ok, that settles it :)

Jeg spilte også rett etter release. Da skal jeg installere det igjen nå med en gang, så er det kanskje ferdig patchet til dattera mi skal ha sin andre dagslur.

Siden jeg har pappapermisjon så er det ikke mye jeg får gamet for tiden, men det hender det blir litt under lurene hennes.

Skrevet

Aldri i mitt liv spilt et MMO før, men om det skjer, så er AOC det første jeg prøver i hvertfall ;)

Kommer ALDRI til å spille WoW, bare så det er sagt. Synes det ser latterlig ut, men det har ikke noe med denne tråden å gjøre.

Mulig jeg bare venter til DarkFall, selv om det sannsynligvis skuffer, som alle andre spill man har forventninger til, eller jeg bare holder meg til Diablo 2.

Kjekt med en sånn tråd forresten :)

Skrevet

Jeg slutta også å spille AoC for en stund tilbake, men er tilbake nå - og det angrer jeg ikke et SEKUND på.

Ting har blitt mye bedre og Ymirs Pass er kjempeartig og kjempemessig :D

Server Merge var save fra Funcom sin side - dette gjorde underverk for meg!

Skrevet

:D Godt å høre :)

Kommer jo også 3 nye instancer i neste patch, en for lvl 43 om jeg husker riktig, en solo lvl 80 instance og en 80 group instance. Sistnevnte kan du kun entrê om du har gjort en quest og fullført solo instancen.

I tillegg en rekke andre godsaker.

Skrevet

Startet å spille det igjen for noen uker siden, mye er bedre enn ved release. Og jeg er helt klart fornøyd med endringene som har blitt gjort, likevel har jeg trøbbel med lagg. Men det har bare med at jeg har elendig internett her hjemme, dermed er det ingen vits for meg å spille det før vi får bedre nett :p

Skrevet

Noen som vet om AoC har tenkt å tilby noen gratis dager til folk som har en Account som er inactive? Har kjempelyst til å begynne å spille, men har ikke økonomi til å betale for en hel måned hvis det ikke lønner seg.

Gjest Slettet+130498
Skrevet
Noen som vet om AoC har tenkt å tilby noen gratis dager til folk som har en Account som er inactive? Har kjempelyst til å begynne å spille, men har ikke økonomi til å betale for en hel måned hvis det ikke lønner seg.

send meg en pm og du skal få 7 dagers trail

Skrevet

Vurderer å prøve Age of Conan. Ikke spilt noen MMORPG siden releasemåneden til Warhammer, men skal begynne med det igjen snart. Så spørs det om jeg greier å kombinere dem, eller om jeg rett og slett venter med AoC til jeg går litt lei WAR.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...