Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gears2 - Skeletons in your closet

Prøver her først! Er det noen flere som mangler denne? Wave 1-10 i Horde på Flashback karta. Jeg har ikke hjerte til å spørre om hjelp fra de faste gears huene (du ja =) lenger da disse sikkert er spyferdige av horde og har gjort det 107 ganger =)

Hvis det er flere som mangler denne, rop ut her eller send meg en melding så setter vi opp et lag og harver gjennom sammen en dag.

Skrevet
Gears2 - Skeletons in your closet

Prøver her først! Er det noen flere som mangler denne?

Jeg mangler den achievementen! Det vil si jeg mangler 3 maps... Jeg er gjerne med, men som Lakus sier blir det etter 50 rundern på Under Hill i kveld ;)

Skrevet

Lakus og Drugis: Tenkte jeg skulle unngå å dra med dere da =) Venter litt med nye gears2 packen, har 5-6 nyinnkjøpte spill, og lasta ned expansions til det meste i det siste som bare ligger der for jeg har ikke tid, huff.

analop: drar deg med en annen dag da, mangler 4 maps selv, men kan nok ikke kveld =)

Skrevet

Kommer på i kveldinga; nå skal det øves til prøve.

Fortsett med tilbakemeldinger på kartene, er det noen som er skikkelig close-quarters?

Skrevet (endret)
Var gøy å spille med dere i kveld: Lakus, analop og drugiS

OOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

anolop - anOlop - anOlop!!! :blink:

Køyer for kvelden jeg Lakus! Kommer nok på i morra da ;)

Endret av anolop
Skrevet (endret)

:(

:p

Jeg kommer på i kveld! Jeg, Lakus, drugiS og BanAnus skal vel fortsette på wave 11-50 på horde vel?? Kanskje Laland også blir med? Du var jo med på tirsdag...

Endret av anolop

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...